پاییز 1387 - شماره 75 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم)
-
آن سوی تبلیغات بازرگانی جهانی؛ واقعیت ها و چالش ها
نویسنده : مولانا، سید حمید ؛
(16 صفحه - از 9 تا 24 )
کلیدواژه ها: اینترنت تبلیغات بازرگانی مطالعهء انتقادی سیاستهای بازدارنده اطلاعات ارتباطات تلویزیون بازار توسعه آمریکا
-
نظریه پردازی در تبلیغات و آگهی
نویسنده : کریس هاکلی ؛ مترجم : کاووسی، لیدا ؛
(32 صفحه - از 25 تا 56 )
کلیدواژه ها: متن تبلیغات گفتمان بافت ساخت اجتماعی بینامتن الگوی خطی اثر ضعیف ارتباطات مصرف مارک تجاری مصرفکنندگان پیام بازاریابی
-
شیوه های اقناع
نویسنده : سین بریرلی ؛ مترجم : علی آبادی، گیتا ؛
(22 صفحه - از 57 تا 78 )
کلیدواژه ها: منفعت بازار الگوهای رفتاری هژمونی آگهیسازان بالا بردن آگاهی میل و اقدام به خرید ارزشهای خبری هدایت فرهنگی مبالغهگویی اقناع منفعت و سودجویی آگهی مارک مصرفکنندگان زن اتومبیل بازرگانی رسانهها تبلیغ
-
مبانی و اصول تبلیغات سیاسی
نویسنده : معتمدنژاد، کاظم ؛
(36 صفحه - از 79 تا 114 )
کلیدواژه ها: تبلیغات سیاسی جنگ روانی شستوشوی مغزی آثار تبلیغات ایدئولوزیهای سیاسی تبلیغات سیاسی جنگ هیتلر اخبار وسایل آلمان
-
آزادی تبلیغات بازرگانی و محدودیت های آن از دیدگاه حقوق بین الملل ایران و اسلام
نویسنده : اسماعیلی، محسن ؛
(18 صفحه - از 115 تا 132 )
کلیدواژه ها: نظام جهانی حقوق بین الملل تبلیغات بازرگانی آزادی ارتباطات تبلیغات حقوق قانون مطبوعات آگهی اطلاعات قانون اسلامی
-
کودکان و تبلیغات بازرگانی
نویسنده : برهانی، حوریه سادات ؛
(14 صفحه - از 133 تا 146 )
کلیدواژه ها: تأثیر رسانهها والدین کودکان تبلیغات بازرگانی آگهی تلویزیون جنس
-
سیاست گذاری و برنامه ریزی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما
نویسنده : علی محمدی، محبوبه ؛
(26 صفحه - از 147 تا 172 )
کلیدواژه ها: آسیبشناسی برنامهریزی رویکرد سیاستگذاری فرایند تبلیغات بازرگانی صدا و سیما رسانه آگهی
-
تبلیغات تجاری و ارزش های فرهنگی در مجلات خانواده (تحلیل محتوای تبلیغات تجاری مجلات خانواده سبز خانواده راه زندگی و روزهای زندگی در سال 1385)
نویسنده : افخمی، بهنام ؛
(22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری ارزشهای فرهنگی مدرن ارزشهای فرهنگی سنتی تبلیغات خانواده ارزشهای فرهنگی زندگی
-
گزارشی از تدوین پیش نویس لایحه قانون تبلیغات بازرگانی
گزارشگر : ساعی، محمد حسین ؛
(20 صفحه - از 195 تا 214 )
کلیدواژه ها: تبلیغات قانون مطبوعات تبلیغات بازرگانی رسانه قانون مطبوعات صدا و سیما
-
نظر سنجی از بازدید کنندگان پانزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبر گزاری ها
گزارشگر : بهرامی کمیل، نظام ؛
(16 صفحه - از 215 تا 230 )
-
تازه های نشر دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها
معرف : کیهان، فاطمه ؛
(6 صفحه - از 231 تا 236 )
کلیدواژه ها: مطبوعات عکاسی کتاب عکس تصویرگری روزنامهنگاری قطع
-
فهرست گزیده مقالات ارتباطات جمعی در مطبوعات
نویسنده : ندیری، مهرناز ؛
(9 صفحه - از 237 تا 245 )
کلیدواژه ها: ارتباطات مطبوعات اطلاعات روزنامه رسانه آذر ماه مهر