کلیدواژه رسانه های اجتماعی / (449 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : Shafahi، Sara ؛ Alem tabriz، Akbar ؛ Motameni، Alireza ؛
مجله:International Journal of Business and Development Studies»July 2022, Volume 14 - Number 1 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 25 تا 55 )
کلیدواژه ها:رسانههای اجتماعیاطلاعات زبالههای الکترونیکیتجهیزات برقی و الکترونیکیپایان عمر (EOL))تجهیزات برقی و الکترونیکیاطلاعات زبالههای الکترونیکیرسانههای اجتماعیsocial mediaEnd-of-life (EOL)E-waste informationElectrical and Electronic Equipmentپایان عمر (EOL)
-
22.
نویسنده : Mohammadi Pashto، Azam ؛ Hashemitabar، Mahmoud ؛ Hosainzadeh، Ramezan ؛
مجله:International Journal of Business and Development Studies»July 2022, Volume 14 - Number 1 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 71 تا 84 )
کلیدواژه ها:نوساناتعملکرد مالیرسانه های اجتماعیبازار سهام.رسانه های اجتماعیAgricultural productionInput-output modelThe Energy Carriers priceعملکرد مالینوساناتبازار سهامIran
-
23.
نویسنده مسئول : جعفری، سید محمدباقر ؛ نویسنده : امیرکبیری، علیرضا ؛ امجدی، حسین ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1402- شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 41 تا 77 )
کلیدواژه ها:دولتخدمات اجتماعیرسانههای اجتماعیوب 2.0
-
24.
نویسنده مسئول : سعدی، حشمت الله ؛ نویسنده : هاشمی امین، ناهید ؛ موحدی، رضا ؛
مجله:رسانه»تابستان 1402 - شماره 131 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 99 تا 121 )
کلیدواژه ها:فضای مجازیشبکههای اجتماعیرسانههای اجتماعیرابطة مجازیدهستان کوت عبدالله
-
25.
نویسنده مسئول : نیکبخت، امین ؛ نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ بلندپرواز، محمدامین ؛ کاظمی، زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 245 تا 274 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندرسانههای اجتماعیگرایش به خریدتاییدیههای مشهوررفتار مقلدانه مشتری و نگرش به فرد مشهور
-
26.
نویسنده : رضاییثمرین، عباس ؛
مجله:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»تابستان 1402 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 205 تا 221 )
کلیدواژه ها:سیاستگذاریرسانههای اجتماعیپروپاگاندای رایانشیدستکاری واقعیت
-
27.
نویسنده : شبیری، ابراهیم ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده مسئول : خواجه، مصطفی ؛
مجله:مطالعات فقه اقتصادی»تابستان 1402، دوره پنجم - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم (17 صفحه - از 70 تا 86 )
کلیدواژه ها:رفتار خریدرسانه های اجتماعیارتباطات بازاریابی نوین
-
28.
نویسنده مسئول : اعظمی، محسن ؛ نویسنده : اکبری، پیمان ؛ کریمی، علی ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1402 - شماره 31 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 373 تا 400 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمنابع انسانیمدیریت راهبردیرسانههای اجتماعیاداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه
-
29.
نویسنده : كرمي، اسعد ؛ شاهين پور، علي ؛ قره بيگلو، حسين ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402، دوره جدید - شماره 61 (16 صفحه - از 156 تا 171 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازاریابیمشتریانتمایل به خریدرسانههای اجتماعی
-
30.
نویسنده : فردمنوچهری، حانیه ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (13 صفحه - از 2172 تا 2184 )
کلیدواژه ها:راهبردعملکرد سازمانینوآوری سازمانیشرکت های دانش بنیانرسانه های اجتماعی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (154 مقاله)
- الف (43 مقاله)
- علمی-پژوهشی (40 مقاله)
- علمی-ترویجی (12 مقاله)
- بین المللی (12 مقاله)
- A (10 مقاله)
- B (10 مقاله)
- ج (10 مقاله)
- A+ (6 مقاله)
- ملی (6 مقاله)
- د (2 مقاله)
- C (2 مقاله)