کلیدواژه رضایت کاربران / (37 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : مانیان، امیر ؛ موسی خانی، محمد ؛ رحیمیان، سمانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1393 - شماره 8 (16 صفحه - از 125 تا 140 )
کلیدواژه ها:آموزش کاربرانرضایت کاربرانسامانه جامع آموزشدرک از راحتی سامانهپشتیبانی مدیران ارشدسامانههای اطلاعاتی
-
22.
مجله:ره آورد نور»زمستان 1392 - شماره 45 (5 صفحه - از 55 تا 59 )
کلیدواژه ها:کیفیت وبسایترضایت کاربرانمحتوای وبسایتشاخصهای محتواییاعتبار وبسایت
-
23.
نویسنده : هادوی نژاد، مصطفی ؛ محمود جانلو، هدی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1392، دوره سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 132 تا 151 )
کلیدواژه ها:سیستم های اطلاعاتیرضایت کاربرفّناوری اطلاعاتپیشایندهای موقعیتیکاربران سیستم ها و فّناوری اطلاعات (سا. فارضایت کاربرانفنی
-
24.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ کفاشان، مجتبی ؛ غلامشاهی، تورج ؛ آسمان دره، یاسر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:وجههارزش درک شدهimageارتباط با کاربرانکيفيت درک شدهرضايت کاربرانقصد مراجعهتوصيه و تبليغ کلامیالگوی وفاداریموتور جستجوپارامترگذراییفارسیعاملیت
-
25.
نویسنده : فیروزی، صغری ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»زمستان 1390 - شماره 88 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 59 تا 77 )
کلیدواژه ها:کتابخانه دیجیتالنرم افزار کتابخانهنرم افزار پیامرضایت کاربران
-
26.
نویسنده : نیک نفس، علی ؛ نویسنده مسئول : الهی، شعبان ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1390 - شماره 67 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانمدل موفقیتطرح ملی نرمافزارهای متن بازسنجش موفقیتکاربرانمتن بازاطلاعاتهـانرمافزارهایرضایت کاربر
-
27.
ارزیابی عملکرد کتابخانه های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بر اساس مدل سیرز
نویسنده : حریری، نجلا ؛ مصفا، نزهت ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1390 - شماره 56 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 116 تا 132 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردرضایت شغلیرضایت کاربرانمدل سیرزدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
-
28.
نویسنده : رحیمی، صالح ؛ کرمی، طاهره ؛ فرهادی، مهران ؛ مراد حاصلی، منصوره ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1389 - شماره 52 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:مقررات کتابخانهرضایت کاربرانتجهیزات کتابخانهکفایت مجموعهدانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهرانکتابخانهمیزان رضایتدانشکده روانشناسی و علوم تربیتیکتاب
-
29.
نویسنده : معتدل، محمدرضا ؛ رهنمای رودپشتی، فریدون ؛ سلیمی، آرزو ؛
مجله:مطالعات کمی در مدیریت»زمستان 1389 - شماره 3 (16 صفحه - از 15 تا 30 )
کلیدواژه ها:فرایند تحلیل سلسله مراتبیرضایت کاربرانکیفیت خدمات الکترونیکبرنامه ریزی صفر و یک
-
30.
نویسنده : حریری، نجلا ؛ شاهوار، شبنم ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1389 - شماره 83 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 22 تا 39 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریرضایت کاربرانلایب کوآلکتابخانه مرکزی سازمان مدیریت صنعتیکاربرانکتابخانهاطلاعاتسامانهرضایت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (12 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)