کلیدواژه رضایت کاربران / (37 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : جعفری، سیدمحمدباقر ؛ کریمی، آصف ؛ ابرقوی زاده، زاهده ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1395 - شماره 17 (36 صفحه - از 147 تا 182 )
کلیدواژه ها:رضایتشبکه های اجتماعیتمایل به ادامه استفادهلینکدایناطلاعاتکاربرانشبکه اجتماعیرضایت کاربران
-
12.
نویسنده : اکبری، محمد علی ؛ طاهرپور، صائب ؛ سعادتی، بهناز ؛
مجله:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»تابستان 1395 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 123 تا 152 )
کلیدواژه ها:اقتصادکیفیتایمنیرضایت کارکناناستانداردسازی اقلام سرمایه ایاستاندارداقلاماستانداردسازیناجاتجهیزاترضایت
-
13.
نویسنده : سیادت، سید حسین ؛ طالب پور، علیرضا ؛ رجایی، مژده ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1395 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 239 تا 262 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانمدیریت فرآیندهای کسب وکارسیستم¬های اطلاعاتیمدل دلون و مک لینمدل سهین و شلی
-
14.
نویسنده : امینی، مهسا ؛ نویسنده مسئول : پشوتنی زاده، میترا ؛
مجله:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»زمستان 1394، سال دوم - شماره 4 (10 صفحه - از 38 تا 47 )
کلیدواژه ها:نرمافزارهای کتابخانهایکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانانرضایت کاربرانکتابخانههای کودکان و نوجوانان
-
15.
نویسنده : کریم زاده، مهناز ؛ زندیان، فاطمه ؛ حسن زاده، محمد ؛
مجله:نظام ها و خدمات اطلاعاتی»زمستان 1394 و بهار 1395، سال پنجم - شماره 1 و 2 (14 صفحه - از 23 تا 36 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیاستان زنجانرضایت کاربرانرضایت کتابدارانکتابخانههای
-
16.
نویسنده : ذاکری، سیدمحمدحسین ؛ هنرمند، صدیقه ؛
مجله:صفّه»پاییز 1394، دوره بیست و پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:فضاهای آموزشیمحیطرضایت کاربرانطراحی معمارینوسازی مدارس
-
17.
نویسنده : احمدی میرقائد، احمدرضا ؛ ملکی، رضا ؛ مومنی، عصمت ؛
مجله:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»پاییز 1394 - شماره 4 ISC (22 صفحه - از 107 تا 128 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانارزیابی کتابخانه های دانشگاهیکیفیت خدمات کتابخانه هالیب کوآل .
-
18.
نویسنده : احمدی میرقائد، احمدرضا ؛ ملکی، رضا ؛ مومنی، عصمت ؛
مجله:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»تابستان 1394 - شماره 3 ISC (22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانارزیابی کتابخانه های دانشگاهیکیفیت خدمات کتابخانه هالیب کوآلکتابخانهکاربرانکتابخانـهخدمات
-
19.
نویسنده : احمدی، اسماعیل ؛ احمدی قلاتی، الهام ؛ شفیعی، محبوبه ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1393 - شماره 10 (21 صفحه - از 101 تا 121 )
کلیدواژه ها:بانک ملتخرید آنلاینسنجش رضایت الکترونیکرضایت از خدمات الکترونیک .کاربرانرضایتاطلاعاتمدلرضایت کاربرانخدمات الکترونیکیوبسایتدولت الکترونیکاعتمادآنلاین
-
20.
نویسنده : اسکندری، فائزه ؛ حسن زاده، محمد ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1393 - شماره 99 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 111 تا 128 )
کلیدواژه ها:ارزیابیرابط کاربررضايت کاربرانقابلیت جستجونرمافزارهای علوم اسلامیرضایت کاربرانارزيابيقابليت جستجونرم افزارهاي علوم اسلاميکاربراناطلاعاتفقه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (12 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)