موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 8 |
علوم تربیتی 1 |
علوم اجتماعی 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 12 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 6 |
ب 2 |
ج 1 |
الف 1 |
-
1.
تاثیر سرمایه روانشناختی کارآفرینانه بر کیفیت خدمات ادراک شده با نقش میانجی تمایل به خرید مصرف کننده(موردمطالعه: تعاونی های تولید و توزیع گل نرگس شهرستان درهشهر)
نویسنده مسئول : زینی وند، زهرا ؛ نویسنده : پوراشرف، یاسان الله ؛ طولابی، زنیب ؛
مجله : مدیریت تبلیغات و فروش » زمستان 1400 - شماره 8 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات تمایل به خریدمصرفکننده سرمایهروانشناختیکارآفرینانه
-
2.
تاثیر مهارتهای ارائه خدمات بر عملکرد دانشجویان دانشگاه ایلام
نویسنده : زرینی، مریم ؛ خدادادی، باران ؛ طولابی، زینب ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛
همایش : مدیریت و صنعت » دوره 1؛ 1400/06/12 - 1400/06/12 (13 صفحه - از 985 تا 997 )
کلیدواژه ها: خدمات دانشگاه مهارت های ارائه خدمات به مشتریان عملکردمشتری
-
3.
ارائه الگوی توانمندسازی شرکتهای کوچک و متوسط
نویسنده : پوراشرف، یاسان الله ؛ محمدی، اسفندیار ؛ نویسنده مسئول : رخیده، محمد رضا ؛
مجله : بررسی های بازرگانی » مرداد و شهریور 1399- شماره 102 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 93 تا 112 )
کلیدواژه ها: کلیدواژه: توانمندسازی مدلسازی ساختاری تفسیری شرکتهای کوچک و متوسط
-
4.
شناسایی چالشها و فعالیتهای استراتژیک اجتماعی کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی شهر ایلام)
نویسنده : فاضلی، فریبا ؛ پور اشرف، یاسان الله ؛ نویسنده مسئول : طولابی، زینب ؛
مجله : برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی » تابستان 1398 - شماره 39 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 29 تا 55 )
کلیدواژه ها: چالش کارآفرینی اجتماعی فعالیت استراتژیک
-
5.
شناسایی ارزش های مصرفکنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی
نویسنده : محمدی، اسفندیار ؛ مرادی، صدیقه ؛ شیری، قاسمعلی ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » تابستان 1397، دوره دهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 441 تا 460 )
کلیدواژه ها: منفعت ارزش ویژگی تکنیک نردبانی زنجیره وسیله ـ هدف لوازم آرایشی رنگ مو مصرف محصول هـا پژوهش بـه
-
6.
طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند
نویسنده : صمدی، سعید ؛ مطهری نژاد، فاطمه ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛ طولابی، زینب ؛
مجله : پژوهشنامه بیمه » تابستان 1393 - شماره 114 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 67 تا 88 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات وفاداری بازاریابی رابطه مند کیفیت رابطه بیمه وفاداری مشتری وفاداری مشتریان پیوند
-
7.
بررسی رابطه بین برند و مصرف کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی)
نویسنده مسئول : مطهری نژاد، فاطمه ؛ نویسنده : صمدی، سعید ؛ طولابی، زینب ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (21 صفحه - از 127 تا 147 )
کلیدواژه ها: Brand experience; Brand satisfaction; Brand trust; Brand love; Brand commitment; Brand loyalty
-
8.
تبیین مشکلات و موانع فراروی توسعه صادرات استان ایلام
نویسنده : پوراشرف، یاسان الله ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » بهار 1393، دوره ششم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها: صادرات توسعه صادرات موانع صادرات موانع بازار
-
9.
بررسی عوامل موثر بر ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از توسعه برند
نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ محمدی، اسفندیار ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛ سایه میری، کورش ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » بهار 1392، دوره پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها: توسعه برند تصوير برند ارزﻳﺎﺑﻲ ﻧﮕﺮش ﻣﺼﺮفﻛﻨﻨﺪه ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ
-
10.
طراحی مدل سازمان معنویت گرا در آموزش عالی ایران
نویسنده : سرلک، محمد علی ؛ ویسه، صیدمهدی ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛ مهدیزاده، حسین ؛
مجله : پژوهش های مدیریت عمومی » زمستان 1391 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 5 تا 24 )
کلیدواژه ها: معنویت آموزش عالی سازمان سازمان معنویت گرا