کلیدواژه قصد خرید / (295 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شیری، وحید ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (6 صفحه - از 598 تا 603 )
کلیدواژه ها:مشتریبرندتصویر برندقصد خرید
-
2.
نویسنده : موسوی اصل، سید جواد ؛ کیماسی، مسعود ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی رتبه ملی (15 صفحه - از 377 تا 391 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندقصد خریدنگرش به تبلیغاتانسان وارگیسطوح درگیری محصول
-
3.
نویسنده : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (12 صفحه - از 393 تا 404 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی دیجیتال
-
4.
نویسنده : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (11 صفحه - از 405 تا 415 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدرسانه های اجتماعیبازاریابی دیجیتال
-
5.
نویسنده : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (13 صفحه - از 416 تا 428 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدبازاریابی دیجیتال
-
6.
نویسنده : غفاری، ابراهیم ؛ شهرکی، سمیرا ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (13 صفحه - از 458 تا 470 )
کلیدواژه ها:هراس اجتماعیحمایت اجتماعی ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدسبکهای هویتبازاریابی دیجیتال
-
7.
نویسنده مسئول : ملکی ورکی، مهرداد ؛ نویسنده : پیری، محمد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (17 صفحه - از 282 تا 298 )
کلیدواژه ها:شبکه های اجتماعیقصد خریدتبلیغات دهان به دهان مثبتمشتریان جوان
-
8.
نویسنده : قاسمی، هونیا ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ نویسنده مسئول : بشیرخداپرستی، رامین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 216 تا 237 )
کلیدواژه ها:قابلیت اعتمادجذابیت فیزیکیقصد خریدنگرش هموفیلیجذابیت اجتماعیتعامل فرااجتماعی
-
9.
نویسنده : عسگر، علی ؛ سید عالی نژاد، آزاده ؛ نویسنده مسئول : احمدی، سیروس ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1402 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 132 تا 145 )
کلیدواژه ها:نگرشقصد خریدصحهگذاری ورزشیسلبریتیهاشخصیتهایکارتونی
-
10.
نویسنده مسئول : احمدزاده، سمیه ؛ نویسنده : طبائیان، ریحانه السادات ؛ شهرستانی، پردیس ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1402 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 137 تا 159 )
کلیدواژه ها:قصد خریدآواتاردرگیری مشتریمتاورسهویتیابی مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (90 مقاله)
- علمی-پژوهشی (41 مقاله)
- الف (17 مقاله)
- ج (10 مقاله)
- د (4 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (17 مقاله)
- همایش ملی (8 مقاله)