کلیدواژه قصد خرید محصولات سبز / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : قدرتی، سجاد ؛ نویسنده مسئول : بشیر خداپرستی، رامین ؛
مجله:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»بهار 1403 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 158 تا 173 )
کلیدواژه ها:قصد خرید محصولات سبزارزشهای محیطزیستینگرانیهای محیطزیستیاعتماد سبز
-
2.
نویسنده مسئول : قویدل، فرشته ؛ نویسنده : قلی پورسلیمانی، علی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 49 تا 75 )
کلیدواژه ها:عوامل انگیزشی مصرف سبزخرید واقعی محصولات سبزقصد خرید محصولات سبزمحصولات سبزقصد خریدقصـد خریـدمصرف
-
3.
نویسنده : عزیزآبادی، محمدجواد ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1399، دوره سوم - شماره 28 (10 صفحه - از 107 تا 116 )
کلیدواژه ها:قیمتترفیعمحصولآمیخته های بازاریابی سبزقصد خرید مشتریبازاریابی سبزمشتریقصد خرید محصولات سبز
-
4.
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ رحیمی نسب، لیلا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1397 - شماره 10 (10 صفحه - از 293 تا 302 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک ﺷﺪه ﺳﺒﺰﮐﯿﻔﯿﺖ ادراک ﺷﺪه ﺳﺒﺰﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺳﺒﺰمصرفمصرفکنندگان
-
5.
نویسنده : عباسی، عباس ؛ یداللهی، شهربانو ؛ بیگی، جمال ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 111 تا 130 )
کلیدواژه ها:دانش زیستمحیطیمحصولات سبزتئوری رفتار برنامهریزیشدهنگرانیهای زیستمحیطیقصد خرید محصولات سبزقصد خریدمحیطمصرفکنندهرفتارنگرانی زیستمحیطیمحیط زیستپژوهش
-
6.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ آل طه، سیدحسن ؛ صادق پور، پویا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1394 - شماره 73 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 33 تا 43 )
کلیدواژه ها:قصد خرید محصولات سبزمسئولیت اجتماعی شرکتتصویر محصولازاریابی سبز
-
7.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ آل طه، سیدحسن ؛ صادق پور، پویا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1394 - شماره 72 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 30 تا 42 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سبزقصد خرید محصولات سبزمسئولیت اجتماعی شرکتتصویر محصول
-
8.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ سیاه سرانی کجوری، محمدعلی ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1393، سال هفتم- شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 67 تا 86 )
کلیدواژه ها:دروغ سبزقصد خرید محصولات سبزتبلیغات دهان به دهان سبزکیفیت ادراک شده سبزرضایت سبزمشتریمشتریانتبلیغات دهانبهدهان مثبت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)