کلیدواژه مدل سرکوال / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : شفیعی ثابت، ناصر ؛ نویسنده : خاکسار، سوگند ؛
مجله:برنامه ریزی منطقه ای»بهار 1401 - شماره 45 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (13 صفحه - از 126 تا 138 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیمدیریت محلیمدل سرکوالشهرستان ری
-
2.
نویسنده : شفیعی، علی ؛ نویسنده مسئول : جمشیدی، مینا ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1401- شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 41 تا 52 )
کلیدواژه ها:مدل سرکوالعوامل ملموسقابلیت اطمینان رضایت مشتریان و کیفیت خدماتمشتریخدماتکیفیت خدماتمشتریان
-
3.
نویسنده : مترجم، کیومرث ؛ نویسنده مسئول : نیاکان، لیلی ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1400 - شماره 141 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 88 تا 120 )
کلیدواژه ها:ادراکاتانتظاراتمدل سرکوالرضایتمندی مشتری
-
4.
نویسنده : حیدری، فاضل ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1399 - شماره 32 (7 صفحه - از 79 تا 85 )
کلیدواژه ها:ﻣﺪل ﺳﺮﮐﻮالﺷﺎﺧﺺ ﻣﺮوﺟﯿﻦ ﺧﺎﻟﺺﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺎﻧﮏ ﺻﺎدرات.
-
5.
نویسنده مسئول : افضلی، افشین ؛ نویسنده : حیدری سورشجانی، نسرین ؛ عبدالملکی، جمال ؛
مجله:اندازه گیری تربیتی»زمستان 1398 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 205 تا 229 )
کلیدواژه ها:روایی و پایاییمدل سرکوالکیفیت خدمات آموزشی دانشگاه
-
6.
نویسنده : باقری، مهرداد ؛ احمدی، لیلا ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1397، دوره چهارم - شماره 1 (7 صفحه - از 256 تا 262 )
کلیدواژه ها:مدل سرکوالشاخص مروجین خالصشهرستان نورآباد ممسنیمشتریان بانک کشاورزی
-
7.
نویسنده : شفیعی، علی ؛ جمشیدی، مینا ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1395 - شماره 27 (12 صفحه - از 117 تا 128 )
کلیدواژه ها:تضمینپاسخگوییهمدلیقابلیت اطمینانمدل سرکوالعوامل ملموسرضایت مشتریان و کیفیت خدمات
-
8.
نویسنده : نصیری، فخر السادات ؛ قنبری، سیروس ؛ اردلان، محمد رضا ؛ کریمی، ایمان ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»پاییز 1394 - شماره 77 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 71 تا 95 )
کلیدواژه ها:کیفیت آموزشکیفیت خدمات آموزشیتحلیل رفتگی آموزشیمدل سرکوال
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)