کلیدواژه ناهمسانی شناختی / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : محمدی پور، مجتبی ؛ آزاد، ناصر ؛ فاطمی، عادل ؛ نویسنده مسئول : نعامی، عبدالله ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره جدید - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریناهمسانی شناختیناهنجاری پس از خریدمشتریانمصاحبهپژوهشکدگذاری
-
2.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره جدید - شماره 39 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 121 تا 140 )
کلیدواژه ها:ناهمسانی شناختیارزش مصرفکالاهای تندمصرفرفتارهای منفی پس از خریدمصرفمصرفکنندهپژوهشمحصولرفتارهایناهمسانیشناختی
-
3.
نویسنده : سبک رو، مهدی ؛ غلامی، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 215 تا 242 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددشرکت کالهناهمسانی شناختیخرید خردمندانه
-
4.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ اصغری، قاسم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 663 تا 678 )
کلیدواژه ها:درگیری ذهنیعناصر شناختیناهمسانی شناختینگرانی بعد از خریددرگیری ذهنی مصرفکنندهاطلاعاتخریـد
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)