بهار 1399 - شماره 74 رتبه ب (وزارت علوم)
-
مفهوم پردازی سازگاری الگوی کسب وکار و پیشران های محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران
نویسنده مسئول : دیلمی عضدی، آرمان ؛ نویسنده : خداداد حسینی، سید حمید ؛ کردنائیج، اسدالله ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
(25 صفحه - از 13 تا 37 )
کلیدواژه ها: صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات نظریه داده بنیاد چندگانه سازگاری مدل کسب وکار پیشران های محیطی
-
توسعه الگواخلاقیات خرده فروشان الکترونیک و تاثیر آن بر تصویر خرده فروش و مزیت رقابتی
نویسنده : عیوض پور، جعفر ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ نویسنده مسئول : محمد شفیعی، مجید ؛
(20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی تجارت الکترونیک اخلاقیات خرده فروشان الکترونیک تصویر خرده فروش
-
طراحی الگو مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید
نویسنده : محمدی پور، مجتبی ؛ آزاد، ناصر ؛ فاطمی، عادل ؛ نویسنده مسئول : نعامی، عبدالله ؛
(20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری ناهمسانی شناختی ناهنجاری پس از خرید
-
توسعه الگوی ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت های کوچک و متوسط ایران
نویسنده : پورمیرزا، حمیدرضا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : روستا، احمد ؛
(22 صفحه - از 79 تا 100 )
کلیدواژه ها: صادرات شرکت های کوچک و متوسط نظریه داده بنیاد آمادگی صادرات
-
تاثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرف کننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند
نویسنده : خسروی انجدانی، حسین ؛ جندقی، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : ایرانی، حمیدرضا ؛
(19 صفحه - از 101 تا 119 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند قصد خرید تبلیغات در نقطه خرید
-
ارائه الگوی آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران
نویسنده : پیاهور، محمد ؛ عسگری، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : کریمی زند، مهدی ؛
(17 صفحه - از 120 تا 136 )
کلیدواژه ها: بازاریابی آمیخته بازاریابی صنعت گردشگری داده بنیاد توسعه صنعت گردشگری
-
تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری پزشکی با نقش میانجی فناوری
نویسنده : آرامش، حامد ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛ درخشان، عبدالناصر ؛ نویسنده مسئول : تباوار، علی اصغر ؛
(19 صفحه - از 137 تا 155 )
کلیدواژه ها: فناوری گردشگری بازاریابی سبز گردشگری پزشکی بازاریابی پزشکی