کلیدواژه نجش / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سرکشیکیان، زهرا سادات ؛ اسدی کوهباد، هرمز ؛ نویسنده مسئول : طباطبایی لطفی، عصمت السادات ؛
مجله:پژوهش های فقهی»زمستان 1400، دوره هفدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 1347 تا 1375 )
کلیدواژه ها:فقه اسلامیتدلیسنجش
-
2.
نویسنده مسئول : آل طاها، سید حسین ؛ نویسنده : بشیری، عارف ؛ آقایی جنتمکان، حسین ؛
مجله:مجلس و راهبرد»تابستان 1400 - شماره 106 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 285 تا 308 )
کلیدواژه ها:رقابت کاملبازار انحصاریتعادل بازارنجشدستکاری بازار کالا
-
3.
نویسنده مسئول : سلیمی، علیرضا ؛ نویسنده : یوسف، مهدی ؛ حسینی، علیرضا ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1399 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 65 تا 88 )
کلیدواژه ها:قواعد فقهیتحلیل محتواتدلیستبلیغات بازرگانینجش
-
4.
نویسنده مسئول : کیخا، محمدرضا ؛ نویسنده : سامانی، احسان ؛ مرادی، یوسف ؛
مجله:دانش حقوق مدنی»بهار و تابستان 1399 - شماره 17 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 83 تا 93 )
-
5.
نویسنده : خاکپور، حسین ؛ موسوی، سید محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : ناروئی ملوسان، عزیزاله ؛
مجله:پژوهشنامه علوم حدیث تطبیقی»بهار و تابستان 1399 - شماره 12 رتبه ب (حوزه علمیه (22 صفحه - از 123 تا 144 )
کلیدواژه ها:حدیثمتنسندنجشامالی سید مرتضیلا تناجشوافریبواژهروایتقیمتفقهینجاشی
-
6.
نویسنده مسئول : بخردیان، داریوش ؛
مجله:فقه، حقوق و علوم جزا»زمستان 1397، شماره 10 - جلد 2 (10 صفحه - از 108 تا 117 )
کلیدواژه ها:غرردستکاری قیمتمزایدهتبانیمعاملهقیمتبیععقدفقهنجشفقها
-
7.
نویسنده مسئول : توحیدی، محمد ؛ نویسنده : موسویان، سید عباس ؛
مجله:بورس اوراق بهادار»زمستان 1397، سال یازدهم - شماره 44 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 79 تا 113 )
کلیدواژه ها:دستکاری قیمتتدلیسغبننجشبورسبازی (سفتهبازی)قیمتدستکاریمعاملهبورساطلاعاتبازاربورسبازیفقهی
-
8.
نویسنده : حسینی، سید عبدالبصیر ؛
مجله:مطالعات فقه اسلامی و مبانی حقوق»بهار و تابستان 1394 - شماره 31 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:تدلیستبلیغات تجاریاضرار به غیرنجشمعاونت در گناهتبلیغات تجاری گمراهکنندهفقهیقانونافغانستانمشتریاسرافغش
-
9.
نویسنده : زمانیان، علی رضا ؛ عزیزی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت در اسلام»پاییز و زمستان 1390 - شماره 15 و 16 (26 صفحه - از 59 تا 84 )
کلیدواژه ها:بازاریابیقاچاقآمیخته بازاریابیاحتکارگران فروشیغشنجشتبلیغات غیر واقعیکم فروشی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (4 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)