کلیدواژه هتل / (48 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : سبک آرا، مجید ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (10 صفحه - از 603 تا 612 )
کلیدواژه ها:مدیریت بحرانکووید 19بهبودهتلرسانه های خبریاستراتژی ها
-
42.
نویسنده : مسعود، سیداحسان ؛ نویسنده مسئول : فیضی، محسن ؛
مجله:باغ نظر»مرداد 1400 - شماره 98 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 83 تا 94 )
کلیدواژه ها:کاشانهتلخانه های تاریخیسبک زندگی سنتیدرک گردشگرسبک زندگیخانههای تاریخی کاشانسنتیمعماریدرک
-
43.
نویسنده : دبیری فرد، آریانا ؛ فردافشاری، امین الله ؛ داوری، کوروش ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (25 صفحه - از 1735 تا 1759 )
کلیدواژه ها:قانونیاخلاقیشیرازاقتصادیمسئولیت اجتماعیهتلتصویر شرکتاعتماد مشتریبشردوستانهزمان بحرانتصویرمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریان
-
44.
نویسنده مسئول : فرزین، محمدرضا ؛ نویسنده : کروبی، مهدی ؛ پورفرج، اکبر ؛ محمودی، مصطفی ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1400 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 127 تا 140 )
کلیدواژه ها:نوآوریمنابع انسانیهتلمزیت رقابتی پایداررویکرد قابلیتگرائی
-
45.
نویسنده مسئول : محمودی، مصطفی ؛ نویسنده : پورفرج، اکبر ؛
مجله:پژوهش های معماری اسلامی»بهار 1401 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:هتلگردشگران مسلمانمطابقت با شریعتطراحی و معماری اسلامی
-
46.
نویسنده : عطایی، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : نوری، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»بهار 1401 - شماره 17 (14 صفحه - از 49 تا 62 )
کلیدواژه ها:رضایتکیفیتاستانداردهای بینالمللیهتلاستانداردهای ملیکیفیت خدماتاستانداردهای ملی و بینالمللیمیهمانمشتریرضایت مشتری
-
47.
نویسنده مسئول : یوسفی، جواد ؛ نویسنده : ضیائی، محمود ؛ کریمی علویجه، محمدرضا ؛ محمودزاده، سید مجتبی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1401 - شماره 66 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 57 تا 94 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریهتلمرور نظاممندفراترکیبمسئولیت پذیری اجتماعیمسئولیتکارکنانهـا
-
48.
نویسنده مسئول : ایل بیگی خمسه نژاد، حمیدرضا ؛ نویسنده : نوروزی، نسیم ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 18 (12 صفحه - از 80 تا 91 )
کلیدواژه ها:مشتریانصنعت گردشگریهتلمسئولیت پذیری اجتماعی سازمانواکنش های نگرشی و رفتاری مصرف کنندگانمشتریمسئولیتCSRمسئولیتپذیری اجتماعی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (13 مقاله)
- ب (10 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)