کلیدواژه کیفیت خدمات گردشگری / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بابایی اقدم، فریدون ؛ حیدری چیانه، رحیم ؛ نویسنده مسئول : رحیمی فرد، قاسم ؛
مجله:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»پاییز 1400 - شماره 62 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 475 تا 488 )
کلیدواژه ها:نیازسنجیمدیریت گردشگریرضایت گردشگرکیفیت خدمات گردشگری
-
2.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ جهانیان، منوچهر ؛ قادری، اسماعیل ؛ نویسنده مسئول : کروبی، مهدی ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 113 تا 127 )
کلیدواژه ها:گردشگری ورزشیکیفیت خدمات گردشگریتصویر ذهنی از مقصد گردشگریارزش ویژة برند مقصدگردشگریارزش ادراک شده از مقصد گردشگری
-
3.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ جهانیان، منوچهر ؛ قادری، اسماعیل ؛ نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1398 - شماره 55 ISC (24 صفحه - از 131 تا 154 )
کلیدواژه ها:گردشگری ورزشیلیزرلتصویر برنداستان البرزکیفیت خدمات گردشگریوفاداری گردشگرانگردشگریتصویرمقصد گردشگریوفاداری گردشگرگردشـگریبـهمقصـد
-
4.
نویسنده مسئول : بابایی، مهدی ؛ نویسنده : سعیدی، الهام ؛
مجله:علوم ورزش»بهار 1398-شماره 33 رتبه B (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 83 تا 94 )
کلیدواژه ها:نیات رفتاریگردشگران ورزشیکیفیت خدمات گردشگری
-
5.
نویسنده : فیروزی، غزال ؛
مجله:هنر و تمدن شرق»بهار 1398 - شماره 23 (8 صفحه - از 31 تا 38 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریتلفیقکیفیت خدمات گردشگری
-
6.
نویسنده : حیدرزاده، کامبیز ؛ نجفی، کبری ؛ حسینی، سیدعلی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1396 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 115 تا 153 )
کلیدواژه ها:ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﮔﺮدﺷﮕﺮیﺗﺼﻮﯾﺮذﻫﻨﯽ از ﻣﻘﺼﺪ ﮔﺮدﺷﮕﺮیرﺿﺎﯾﺖ ﮔﺮدﺷﮕﺮانوﻓﺎداری ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﮔﺮدﺷﮕﺮیگردشگریمقصدمقصد گردشگریوفاداریمقصدگردشگریتصویر
-
7.
نویسنده : حسینی، حسن ؛ سازور، اعظم ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 117 تا 142 )
کلیدواژه ها:گردشگریرضایت مشتریتحلیل شکافکیفیت خدمات گردشگریمدل QFDخدماتجهانگردیاطلاعاتگردشگران خارجی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)