کلیدواژه رضایت کاربران / (37 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : العکار، عمادالدین ناظم عبید ؛ نویسنده مسئول : جعفرزاده کرمانی، زهرا ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1402، سال سیزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 64 تا 79 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانکتابخانه دیجیتال آستان قدس رضویکارایی کتابخانه دیجیتال
-
2.
نویسنده : خاصه، علی اکبر ؛ سهیلی، فرامرز ؛ علایی، لیلا ؛ نویسنده مسئول : مختاری، حیدر ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 215 تا 234 )
کلیدواژه ها:ایرانکتابخانه های عمومیرضایت کاربران
-
3.
نویسنده : تقی پور، اکرم ؛ خندان، محمد ؛ عبدالحمید، مهدی ؛ نویسنده مسئول : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 279 تا 301 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکتابخانه عمومیمدل کانورضایت کاربرانتحلیل عملکرد تاثیر نامتقارن
-
4.
نویسنده : خلجی، زهرا ؛ میرسید، سعید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»پاییز 1400 - شماره 28 (20 صفحه - از 173 تا 192 )
کلیدواژه ها:کتابخانه ملیکتابخانه دیجیتالرضایت کاربرانمنابع غیرکتابیتالار رقمیمنابع دیجیتالی
-
5.
نویسنده : شیرانی، فرهاد ؛ رضایی، نسا ؛ شیرانی، محمدهادی ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1400 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 206 تا 228 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانارتباط با مشتریپژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)پشتیبانی فنیپشتیبانی کاربرانفناوری اطلاعاتسامانهکاربرانمشتریفنیمشتریان
-
6.
نویسنده : ارشادی، محمدجواد ؛ ارشادی، محمدمهدی ؛ آهنربای، آرمین ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 81 تا 109 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانفرآیند تحلیل شبکهکیفیت خدمات فناوری اطلاعاتنوآوری کارکنان سازمانیتصمیمگیری و اولویتبندی
-
7.
نویسنده مسئول : قانع، محمد رضا ؛ نویسنده : چالاک، مهناز ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1399، سال پنجاه و چهارم - شماره 3 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 68 تا 88 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانعضوتبادل رهبررفتارشهروند سازمانیحمایت ادراک شده سرپرستمرکز منطقه ای اطلا عرسانی علوم و فناوریرفتار شهروندی سازمانیکارکنانرضایتمندی کاربرانتبادل رهبرـ عضوتبادل رهبر ـ عضو
-
8.
نویسنده : سلیمی، ندا ؛ فهیم نیا، فاطمه ؛ نوروزی، علیرضا ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1399 - شماره 18 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 115 تا 149 )
کلیدواژه ها:سواد اطلاعاتیکتابخانه مرکزیوبکوالرضایت کاربراندانشگاه محقق اردبیلیلیبکوالاستاندارد ای.سی.آر.ال
-
9.
نویسنده : کریمی، بهناز ؛ نویسنده مسئول : عطایی، محمد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 رتبه A (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 61 تا 72 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرانمزایای استفاده از سیستمپذیرش سیستماثربخشی هزینه ها
-
10.
نویسنده : شریف، عاطفه ؛ باقری، معصومه ؛ تجعفری، معصومه ؛
مجله:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»تابستان 1397 - شماره 24 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 167 تا 194 )
کلیدواژه ها:دانشگاه فردوسی مشهدرضایت کاربرانطرح تجمیعمرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزیالگوی سنجش رضایت مشتری کانو
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (12 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)