کلیدواژه commercials / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : پارسائیان، سیده فهیمه ؛ نویسنده : عظیمی منتظر، سمیه ؛
مجله:زبان پژوهی»بهار 1400 - شماره 38 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 301 تا 326 )
کلیدواژه ها:تحصیلات تکمیلیتحلیل انتقادی گفتمانتبلیغات رسانهایبازاری سازی گفتمان آموزش عالیموسّسات آمادگی کنکور
-
2.
نویسنده : میرزاخانی، معصومه ؛ خجسته باقرزاده، حسن ؛ نویسنده مسئول : ساروخانی، باقر ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1399 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 33 تا 64 )
کلیدواژه ها:بدننشانهشناسیآگهی بازرگانیشبکه یک
-
3.
نویسنده مسئول : سلیمی، علیرضا ؛ نویسنده : یوسف، مهدی ؛ حسینی، علیرضا ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1399 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 65 تا 88 )
کلیدواژه ها:قواعد فقهیتحلیل محتواتدلیستبلیغات بازرگانینجش
-
4.
نویسنده : حجازی، مریم سادات ؛ نجفی نیسیانی، زهره ؛ نویسنده مسئول : روضاتیان، سیده مریم ؛
مجله:زبانشناسی و گویش های خراسان»بهار و تابستان 1399 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 327 تا 354 )
کلیدواژه ها:رسانهتحلیل گفتمانآگهینقش ترغیبینظریه ساختار بلاغی
-
5.
نویسنده مسئول : خیاط، محمدعلی ؛ نویسنده : نصراللهی، محمدصادق ؛ غفاری، محمد ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 35 تا 58 )
کلیدواژه ها:رسانهآسیب شناسیرسانه ملیصدا و سیماتبلیغات بازرگانیتوسعه برندکالای ملی
-
6.
نویسنده : بدری، سجاد ؛
مجله:علم زبان»تابستان 1398 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 33 تا 53 )
کلیدواژه ها:نقش ترغیبیآگهیهای تبلیغاتینقش توصیفینقش تشویقینقش تهدیدی
-
7.
نویسنده : پاداش، منا ؛ بهجت، حمیده ؛
مجله:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»بهار و تابستان 1395، دوره ششم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 115 تا 130 )
کلیدواژه ها:ترجمهتبلیغات بازرگانیدشواریهای ترجمهتئوری اسکوپوسویژگیهای زبانی تبلیغاتتبلیغاتمتناسکوپوسمخاطبزبانبـابینامتنیتبـه
-
8.
نویسنده : علی محمدی، طاهر ؛ زرگوش نسب، عبد الجبار ؛ بشیری، عارف ؛
مجله:معرفت فرهنگی اجتماعی»بهار 1394 - شماره 22 رتبه ب (حوزه علمیه/ISC (20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:فقه اسلاميتبليغات تجاريآثار اجتماعيايجاد نياز کاذبتبلیغاتفقهمصرفپارادایمآگهیتبلیغات بازرگانیاسلامی
-
9.
نویسنده : Baroughi، Elmira ؛ Zarei Matin، Hasan ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»November 2013, Volume 1 - Number 1 (7 صفحه - از 22 تا 28 )
کلیدواژه ها:TehranRankingEfficacycommercialsViewers
-
10.
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهره ؛ سطوتی، فرانک ؛
مجله:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1391 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 159 تا 194 )
کلیدواژه ها:تبلیغات تجاریصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایرانحمایت از تولید ملیسرمایه گذاریتبلیغاتسرمایهآگهیتولیدجذب سرمایهمصرف
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (6 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)