کلیدواژه E-loyalty / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Khosh Zaban، Alireza ؛ Haghighat Manesh، Nahid ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (11 صفحه - از 128 تا 138 )
کلیدواژه ها:E-loyaltyPerceived valueE-satisfactionE-Service qualitye-recommended advertising
-
2.
نویسنده : گلشاهی، بهنام ؛ اردلان، امید ؛ نویسنده مسئول : درستکار احمدی، ناهید ؛
مجله:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»پاییز 1400 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 315 تا 340 )
کلیدواژه ها:خدمات بیمهای الکترونیک ساتااعتمادرضایتمندیوفاداری الکترونیکیریسک درک شدهمشتریالکترونیکیمشتریانوفاداری الکترونیکی مشتریرضایت
-
3.
نویسنده مسئول : Alhanatleh، H.M ؛
مجله:International Journal of Human Capital in Urban Management»Autumn 2021 , Volume 6 - Number 24 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 461 تا 476 )
کلیدواژه ها:E-loyaltyE-trustE-Banking servicesE-satisfactioneTailQ scale
-
4.
نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛ نویسنده : قادری، فرشاد ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1400 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 81 تا 90 )
کلیدواژه ها:بازاریابی شفاهی الکترونیکهویتسازی فردیهویتسازی اجتماعیوفاداری الکترونیک
-
5.
نویسنده مسئول : Houshmandi Rad، Amir Farshad ؛ نویسنده : Dabbagi، Hamideh ؛
مجله:International Journal of Social Sciences»Summer 2020، Volume 10 - Number 3 رتبه A (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 63 تا 75 )
کلیدواژه ها:PrioritizingE-loyaltyStock exchangeFAHP techniqueE-Users
-
6.
نویسنده : زینالی، سامان ؛ موسی خانی، محمد ؛ مانیان، امیر ؛ حسن زاده، علیرضا ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»تابستان 1398 - شماره 96 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1535 تا 1559 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیکسیستم های اطلاعاتقابلیت استفادهتداوم استفادههزینه های جا به جایی
-
7.
نویسنده : شریفی تهرانی، محمد ؛ باپیری، جعفر ؛ اسفندیار، کوروش ؛ چیت ساز، علی ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»تابستان 1396 - شماره 88 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1065 تا 1092 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادفازیفرایند تحلیل سلسلهمراتبیالگوسازی معادلات ساختاریعملکرد نسبی وبسایتهای گردشگریکیفیت و وفاداری الکترونیکیوبسایتگردشگریالکترونیکیکیفیتمارکوپولوAHPمتغیر
-
8.
نویسنده : حسینی، یعقوب ؛ یدالهی، شهربانو ؛ خسروی لقب، زهره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 77 تا 92 )
کلیدواژه ها:سرويسهای رايانامهوفاداری الکترونيکیرضايت الکترونيکیاعتماد الکترونيکیکيفيت الکترونيکیE-loyaltyE-trustE-qualityمشتریمشتریانالکترونیکیرضایتوفاداری مشتریانوفاداریوفاداری مشتری
-
9.
نویسنده : Ronaghi، Mohammad Hossein ؛ Dehdarizadeh، Alireza ؛ Safaee، Sina ؛ Asadpoor، Amin ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:eCRME|TRUSTe|satisfactione|loyaltye|banking services.
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- A (1 مقاله)