کلیدواژه E service quality / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Khosh Zaban، Alireza ؛ Haghighat Manesh، Nahid ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (11 صفحه - از 128 تا 138 )
کلیدواژه ها:E-loyaltyPerceived valueE-satisfactionE-Service qualitye-recommended advertising
-
2.
نویسنده : خانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 85 تا 101 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریکیفیت خدمات الکترونیکیرفتار مشتریان در خریدهای آنلاین
-
3.
نویسنده : روزبه، محمد حسین ؛ موسی خانی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : رحمانی، حامد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1400 - شماره 47 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 43 تا 57 )
کلیدواژه ها:دولت الکترونیکتحلیل تمکیفیت خدمات الکترونیکارزش خدمات دولت الکترونیکیشناسایی کیفیت خدمات الکترونیک
-
4.
نویسنده : Abbasi، Seyede Maria ؛
مجله:Innovative Business Studies»Winter 2022 , Volume 1 - Number3 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:Perceived valuecustomer loyaltyE service quality
-
5.
نویسنده مسئول : Ahmadian، Saeed ؛ نویسنده : Haghtalab، Hamed ؛ Danaee، Hasan ؛
مجله:International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science»July 2017, Volume 6 - Issue 3 (6 صفحه - از 221 تا 226 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionE-Service qualityE-Shopping Intention
-
6.
نویسنده : حسنوند، مریم ؛ زرندی، سعید ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 140 تا 166 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات الکترونیکیرضایت مندی شهرونداناستان لرستاندفاتر اسناد رسمی
-
7.
نویسنده : الوانی، سید مهدی ؛ نویسنده مسئول : سعیدپناه، مسعود ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1393 - شماره 19(ویژه نامه) (12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت خدمات الکترونیکی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)