کلیدواژه Feedback / (90 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Mehri، Marzieh ؛ Rezazadeh، Mohsen ؛ نویسنده مسئول : Amirian، Zahra ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2023 - Number 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 161 تا 177 )
کلیدواژه ها:Feedbackachievement goalachievement emotionRegulatory focusreference of comparison
-
2.
نویسنده مسئول : حاتمی، میدیا ؛ نویسنده : نرگسیان، عباس ؛ منوریان، عباس ؛
مجله:مدیریت دولتی»زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 720 تا 750 )
کلیدواژه ها:منتورینگتجارب زیستهبازخوردبازخورد اثربخش
-
3.
نویسنده : Baniasadi، Tayebeh ؛
مجله:Modern Psychology»January 2023, Volume 2 - Number 4 (10 صفحه - از 18 تا 27 )
کلیدواژه ها:FeedbackKRKPAutism: Children
-
4.
نویسنده مسئول : Estaji، Masoomeh ؛ نویسنده : Mirzaei Shojakhanlou، Meisam ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2022 - Number 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 91 تا 114 )
کلیدواژه ها:FeedbackIRFclassroom discourseResponseinitiationteacher student interaction
-
5.
نویسنده : مجتهدی فر، نرگس ؛ رحیمیان بوگر، اسحق ؛ نویسنده مسئول : طالع پسند، سیاوش ؛
مجله:پژوهش های کاربردی روان شناختی»زمستان 1401، سال سیزدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 54 تا 69 )
کلیدواژه ها:بازخوردهدفهای پیشرفتمرجع مقایسهکانون تنظیمجهتگیری هدف پیشرفت
-
6.
نویسنده مسئول : محمدی، حمید ؛ نویسنده : هراتی، سید حسن ؛ بنده گار، فائزه ؛ احمدی، معصومه ؛
مجله:روانشناسی و روانپزشکی شناخت»مهر و آبان 1401، سال نهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (12 صفحه - از 83 تا 94 )
کلیدواژه ها:بازخورد قیاسیاجتماعی مثبتمهارت هدفگیریکانون توجه
-
7.
نویسنده : Seyedebrahimi، Samin ؛ Rahimi Esfahani، Fariba ؛ Sepehri، Mehrdad ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Autumn 2022 - Number 42 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (11 صفحه - از 11 تا 21 )
کلیدواژه ها:FeedbackExplicit correctionspeaking anxiety
-
8.
نویسنده مسئول : Makovskaya، Liliya ؛ نویسنده : Radjabzade، Saida ؛
مجله:جستارهای زبانی»July & August 2022, Volume 13 - Number 3 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 255 تا 284 )
کلیدواژه ها:FeedbackProgramProcess writingplagiarism levelsource useEFL undergraduate students
-
9.
Heart Rate is Distinctly Influenced by Complexity of Instructions and Direction of Attentional Focus
نویسنده : Woodard، Kaylee ؛ Beck، Alan ؛ Porter، Jared ؛ نویسنده مسئول : Markwell، Logan ؛
مجله:Journal of Motor Control and Learning»Summer 2022, Volume 4 - Number 3 ISC (4 صفحه - از 1 تا 4 )
کلیدواژه ها:FeedbackAttentionPerformanceinstructionHeart rate
-
10.
نویسنده : Sepehri، Mehrdad ؛ Seyed Ebrahimi، Samin ؛ نویسنده مسئول : Rahimi Esfahani، Fariba ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Spring 2022, Volume 12 - Number 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:Feedbackspeaking anxietyClarification request
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (21 مقاله)
- ب (15 مقاله)
- الف (6 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- B (2 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- A (1 مقاله)