July & August 2022, Volume 13 - Number 3 رتبه بین المللی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Dabbagh، Ali ؛ Atai، Mahmood Reza ؛ نویسنده مسئول : Babaii، Esmat ؛
(29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:IranEnglish Language Teaching (ELT)National documentsForeign Language Education Policy (FLEP)Islamic-Iranian culturecultural schema
-
نویسنده : Ayuningtyas، Pratika ؛ Prasetyo، Gatot ؛ نویسنده مسئول : Mauludin، Lutfi Ashar ؛
(24 صفحه - از 31 تا 54 )
کلیدواژه ها:language learninganxietyEnglish for specific purposesvocational education
-
نویسنده : Mosalli، Zahra ؛ Tajik، Leila ؛ نویسنده مسئول : Marandi، Seyyedeh Susan ؛
(31 صفحه - از 55 تا 85 )
کلیدواژه ها:metacognitive strategycognitive strategyreading test performancestrategy|use behavior
-
نویسنده مسئول : Barianty، Trishna Nanda ؛ نویسنده : Arifani، Yudhi ؛ Ma'ruf، Nirwanto ؛ Setiawan، Slamet ؛
(24 صفحه - از 87 تا 110 )
کلیدواژه ها:InteractionscaffoldingMobile ApplicationASD learnerstory-sharing
-
Effect of Emotional Valence, Frequency and Gender on L2 Word Recognition Time: An Eye Tracking Study
نویسنده : Amini، Davoud ؛ Mamizadeh، Mahdieh ؛ Pouralvar، Kazem ؛
(28 صفحه - از 111 تا 138 )
کلیدواژه ها:genderFrequencyEmotional wordseye trackingvalencelexical processing
-
نویسنده مسئول : Esfandiari، Rajab ؛ نویسنده : Ahmadi، Mohammad ؛
(35 صفحه - از 139 تا 173 )
کلیدواژه ها:applied linguisticsresearch articlesAcademic DisciplinesClinical medicinePhrasal Complexitypart-genres
-
نویسنده : Shakki، Farzaneh ؛
(24 صفحه - از 175 تا 198 )
کلیدواژه ها:Iranian studentsEFL classesTeacher SupportL2 engagementteacher-student rapport
-
نویسنده مسئول : Topal، Ibrahim Halil ؛
(28 صفحه - از 199 تا 226 )
کلیدواژه ها:corpuslanguage skillsLanguage varietyAmerican EnglishBritish English
-
نویسنده مسئول : Hajmalek، Mohammad Mahdi ؛ نویسنده : Basiri، Nafise ؛
(28 صفحه - از 227 تا 254 )
کلیدواژه ها:coping strategiesEFL contextprofessional identityLanguage TeachersTeachers’ emotionsidentity tensions
-
نویسنده مسئول : Makovskaya، Liliya ؛ نویسنده : Radjabzade، Saida ؛
(30 صفحه - از 255 تا 284 )
کلیدواژه ها:FeedbackProgramProcess writingplagiarism levelsource useEFL undergraduate students
-
نویسنده : Aghaei، Khadijeh ؛ Rajabi، Mojtaba ؛ Ayatollahi، Mohammad Ali ؛ نویسنده مسئول : Ghoorchaei، Behrooz ؛
(30 صفحه - از 285 تا 314 )
کلیدواژه ها:Online LearningNarrative InquiryAppreciative InquiryCOVID-19pandemic pedagogy
-
نویسنده : Bozorgian، Hossein ؛ Fallahpour، Sediqeh ؛ نویسنده مسئول : Muhammadpour، Meysam ؛
(30 صفحه - از 315 تا 344 )
کلیدواژه ها:English as a foreign language (EFL)First Language (L1)metacognitive interventiongrammatical performanceyoung adolescents
-
نویسنده مسئول : Ong، Teresa ؛ نویسنده : Ting، Su-Hie ؛
(30 صفحه - از 345 تا 374 )
کلیدواژه ها:MalaysiaPaternityfamily language policylanguage-ethnicityFoochow
-
نویسنده مسئول : A. Jahanbakhsh، Akbar ؛ نویسنده : Ajideh، Parviz ؛
(27 صفحه - از 375 تا 401 )
کلیدواژه ها:methodological synthesisIranian journalsStudy Qualityexperimental studies
-
نویسنده : Momeni، Ali ؛ نویسنده مسئول : Nushi، Musa ؛
(26 صفحه - از 403 تا 428 )
کلیدواژه ها:EFLsociocultural theoryZone of Proximal Development (ZPD)Dynamic Assessmentteacher's beliefs
-
نویسنده مسئول : Ghiasvand، Farhad ؛
(24 صفحه - از 429 تا 452 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersClassroom Interactionturn-allocation strategiesmultisemiotic
-
نویسنده مسئول : Sajjadi، Mansoureh ؛ نویسنده : Bagheri، Mohammad sadegh ؛
(26 صفحه - از 453 تا 478 )
کلیدواژه ها:learning strategiesLearning Stylelearning preferenceeducational culture
-
نویسنده : Wang، Yongliang ؛ Hemchua، Saengchan ؛
(21 صفحه - از 479 تا 499 )
کلیدواژه ها:culturesemioticsTextbook EvaluationEnglish as a foreign languagecultural representation
-
نویسنده مسئول : Abu Hanak، Nisreen ؛ نویسنده : Al Zboun، Bassel ؛
(29 صفحه - از 501 تا 529 )
کلیدواژه ها:Compétences langagièresfrançais langue étrangèrecovid-19Apprentissage en ligneEnseignement supérieur
-
نویسنده : Shahverdi، Fatemeh ؛ Kord Zafaranlu Kambuziya، Aliyeh ؛ نویسنده مسئول : Safa، Parivash ؛
(36 صفحه - از 531 تا 566 )
کلیدواژه ها:Groupe consonantiqueconsonne labialel’ordre successif de sonoritésyllabeterminaison
-
نویسنده : Fesanghari، Azadeh ؛ Gashmardi، Mahmoud Reza ؛ Letafati، Roya ؛ نویسنده مسئول : Shairi، Hamid Reza ؛
(32 صفحه - از 567 تا 598 )
کلیدواژه ها:apprenants iranienscompétence interculturellecompétence transculturelledidactique de FLEpensée en réseaux