کلیدواژه point of purchase advertising / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خسروی انجدانی، حسین ؛ جندقی، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره جدید - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 101 تا 119 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات در نقطه خریدقصد خرید مصرفکنندگانارزش ویژهفروشگاهفروشمشتریمشتریان
-
2.
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛ نویسنده : رحیمی کلور، حسین ؛ شیرنژادمغانلو، مصطفی ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (48 صفحه - از 197 تا 244 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتبلیغات نقطه خریدپاسخ عاطفیپاسخ شناختیخود پنداره مشتریبــههـابـههــامشــتری