کلیدواژه Service Innovation / (21 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فخاریان، میثم ؛ بستام، هادی ؛ نویسنده مسئول : حسین زاده، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 167 تا 193 )
کلیدواژه ها:رفتارهای همآفرینی ارزش مشتریمشغولیت مشتریصنعت هتلدارینوآوری خدمات
-
2.
نویسنده مسئول : رحیمی کلور، حسین ؛ نویسنده : مرضیهء، تینا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1402 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 47 تا 67 )
کلیدواژه ها:عملکرد صادراتقابلیت جذب دانشنوآوری خدماتمشتریگرایی فعالبهبود عملکرد صادراتنوآوری
-
3.
نویسنده مسئول : محمودی، احمد ؛ نویسنده : پیرجمادی، سحر ؛ بهادر، حسین ؛ صافی، میلاد ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1402- شماره 55 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 137 تا 160 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیبازاریابی ورزشیفدراسیون کاراتهشایستگی مدیریتینوآوری خدمت
-
4.
نویسنده : فخاریان، میثم ؛ بستام، هادی ؛ نویسنده مسئول : حسین زاده، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1402، دوره پانزدهم ، شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 350 تا 388 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلدارینوآوری خدماتهمآفرینی ارزش مشتری
-
5.
نویسنده : رجبی فرجاد، حاجیه ؛ میرزایی پاک، حسین ؛
مجله:مطالعات فرهنگی پلیس»زمستان 1401 - شماره 35 (9 صفحه - از 54 تا 62 )
کلیدواژه ها:فرهنگ گروهینوآوری خدماتاشتراکگذاری دانش
-
6.
نویسنده : امینی، بهروز ؛ ایران زاده، سلیمان ؛ نویسنده مسئول : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»زمستان 1401، سال سیزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 91 تا 105 )
کلیدواژه ها:بانک ملتروش دیمتل فازینوآوری خدمات
-
7.
نویسنده مسئول : رحیمی، زهره ؛ نویسنده : لاری سمنانی، بهروز ؛ عیدی، فاطمه ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1401، دوره پنجم - شماره 68 (جلد اول) (28 صفحه - از 79 تا 106 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیعملکرد مالیریسک شرکتفعالیت های کارآفرینانهنوآوری درخدمات
-
8.
نویسنده مسئول : براخاص، حسین ؛ نویسنده : سیف پناهی شعبانی، جبار ؛ ضیاء، محمد جواد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 121 تا 151 )
کلیدواژه ها:نوآوری در خدماتبازاریابی دیجیتالبازاریابی صدای مشتریعملکرد باشگاه ورزشیمشتریاستراتژی تمایزبازارعملکرد کسب و کارمشتریانباشگاههای ورزشی
-
9.
رابطه مهارتهای مدیریت دانش کتابداران با نوآوری خدمات (مطالعه موردی: کتابخانههای عمومی استان سمنان)
نویسنده مسئول : کلته، سمیه ؛ نویسنده : اعرابی، طاهره ؛
مجله:دانش شناسی»پاییز 1401 - شماره 58 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (10 صفحه - از 92 تا 101 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشکتابدارانکتابخانههای عمومینوآوری خدماتکتابخانههای عمومی استان سمناننوآوری
-
10.
نویسنده : Ichsan Gaffar ؛ Suharyono ؛ Solimun ؛ Andriani Kusumawati ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (20 صفحه - از 1713 تا 1732 )
کلیدواژه ها:Service RecoveryService InnovationIndustrial Control Systems (ICS)Customer Satisfaction and Customer Loyalty