September 2021, Volume 6 - Number3
-
نویسنده : Abdollahi، Maryam ؛ نویسنده مسئول : Izadpanh، Siros ؛
(20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها:vocabulary learningTask-Based Assessmentgrammatical ability, task-based assessment, vocabulary learning, washback impactgrammatical abilitywashback impact
-
نویسنده : Sabzalipour، Batoul ؛ Ashtari، Afagh ؛ نویسنده مسئول : Shafiee، Sajad ؛
(19 صفحه - از 41 تا 59 )
کلیدواژه ها:EFL learnerswillingness to communicate (WTC)Teachers' Behavior
-
نویسنده مسئول : Alizadeh، Iman ؛ نویسنده : Ramazanzad، Yasaman ؛ Sharifi، Safoura ؛
(9 صفحه - از 60 تا 68 )
کلیدواژه ها:Professorsmedical terminologyflashcardseducational materials
-
نویسنده مسئول : Shabani، Gholamhossein ؛ نویسنده : Abbasi dogolsara، Shokoufeh ؛
(17 صفحه - از 69 تا 85 )
کلیدواژه ها:EFL learnerslexical collocationmultiple-choiceLexical Collocation, EFL Learners, Multiple-choice, Sentence-writing, Test PracticeSentence-writingTest Practice
-
نویسنده : Tavanapour، Shahla ؛ نویسنده مسئول : Chalak، Azizeh ؛
(10 صفحه - از 86 تا 95 )
کلیدواژه ها:language learningWritingIranian EFL learnersconventional methodInquiry-Learning Method
-
نویسنده مسئول : Khandaghi Khameneh، Ashraf ؛ نویسنده : Hashamdar، Mohammad ؛
(21 صفحه - از 96 تا 116 )
کلیدواژه ها:Textbook EvaluationCommunicative approachVision 3Communicative Approach, Textbook Evaluation, vision 3