تابستان 1401 - شماره 12
-
بررسی تطبیقی تاریخی مدل رهبری علت گرا در بخش دولتی (مطالعه موردی: ناپلئون بناپارت در نبرد استرلیز)
نویسنده : عالی، احمد ؛
(21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها: رهبری سازمان ناپلئون بناپارت فرماندهی دولتی نبرد استرلیز اقتضائی
-
بررسی تاثیر ادراک کیفیت مبادله رهبر-عضو بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری (مورد مطالعه : فروشگاه های زنجیره ای جانبو در کرج)
نویسنده مسئول : جلوداری، مهدی ؛ نویسنده : نیکنام، منوچهر ؛
(12 صفحه - از 22 تا 33 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری عضو ارزش ویژه برند اشاعه دانش استراتژیک دانش برند مدیر عملکرد خدمات فروشنده رابطه فروشنده و برند ادراک کیفیت مبادله رهبر
-
ارایه الگوی تبدیل کارکنان نامرئی به مرئی در بخش دولتی ایران
نویسنده مسئول : شایسته راد، امیر ؛ نویسنده : چناری، وحید ؛
(16 صفحه - از 34 تا 49 )
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین کارکنان نامرئی ایجاد بی تفاوتی سازمانی
-
معضلات و چالشهای پیش روی مهندسی مجدد در سازمانهای داخلی ایران
نویسنده مسئول : کوشکی، جمشید ؛ نویسنده : خانی، محمد ؛
(12 صفحه - از 50 تا 61 )
کلیدواژه ها: مهندسی مجدد ویژگی های مهندسی مجدد در سازمانها چالش اجرای مهندسی مجدد در سازمانها
-
تاثیر سرمایه اجتماعی، چابکی استراتژیک و رویکرد کارآفرینی بر نوسازی استراتژیک
نویسنده مسئول : توده رنجبر، سعید ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
(15 صفحه - از 62 تا 76 )
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی گرایش به کارآفرینی چابکی استراتژیک نوسازی استراتژیک و ظرفیت جذب
-
مطالعهای در خصوص انواع روشهای رگرسیونی در پژوهشهای حسابداری و مالی
نویسنده مسئول : میرزائی، سید احمد ؛ نویسنده : سعیدی، پرویز ؛
(24 صفحه - از 77 تا 100 )
کلیدواژه ها: مدل سازی رگرسیون خطی ضریب همبستگی روش های پیش بینی روش های رگرسیونی
-
عوامل تاثیرگذار بر ماندگاری کارکنان سازمان
نویسنده : توکلی، غلامرضا ؛
(12 صفحه - از 101 تا 112 )
کلیدواژه ها: کارکنان منابع انسانی ماندگاری نیروی کار بااستعداد محیط پویا
-
تحولات هستی شناختی و مادیگرایی: واقعگرایی عاملانه و سیستمهای اطلاعات حسابداری
نویسنده : تختائی، نصراله ؛ نویسنده مسئول : خلفی، علیرضا ؛
(11 صفحه - از 113 تا 123 )
-
تاثیر همسویی استراتژی های کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر عملکرد عملیاتی شرکت
نویسنده مسئول : جبارزاده، قدیر ؛ نویسنده : نیکنام، منوچهر ؛
(12 صفحه - از 124 تا 135 )
کلیدواژه ها: همسویی استراتژیک جهت گیری استراتژیک تجاری جهت گیری فناوری اطلاعات جهت گیری بازاریابی
-
شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی در صنعت آرایشی و بهداشتی از دیدگاه مصرف کننده نهایی
نویسنده : شعبان بلقیس آباد، کیوان ؛
(11 صفحه - از 136 تا 146 )
کلیدواژه ها: قیمت مکان محصول عناصر آمیخته بازاریابی ترفیعات محصولات آرایشی و بهداشتی
-
طراحی مدلی برای استراتژی برندسازی صادرات بین المللی در کسب و کار (مورد مطالعه: شرکت بوتان)
نویسنده مسئول : سعیدی کیا، لیلی ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
(24 صفحه - از 147 تا 170 )
کلیدواژه ها: صادرات الگو استراتژی TOPSIS QSPM نرم افزار لیزرل
-
تاثیر مشخصه های فیزیکی محیط کار بر عملکرد کارکنان بانک ملی ایلام
نویسنده : آرمان، محسن ؛
(9 صفحه - از 171 تا 179 )
کلیدواژه ها: صدا عملکرد کارکنان روشنایی محیط فیزیکی کار وسایل محیط کار
-
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی استراتژیک در عملکرد شرکت ها با نقش میانجی گری کارآفرینی (مورد مطالعه:صنعت خودروسازی)
نویسنده : لطفی آشتیانی، سید احمد ؛ لطفی آشتیانی، سید محسن ؛ نویسنده مسئول : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛
(12 صفحه - از 180 تا 191 )
کلیدواژه ها: گرایش به کارآفرینی عملکرد شرکت مدیریت منابع انسانی استراتژیک
-
نقش ظرفیت جذب در طراحی مدل های تجاری بر اساس نقش واسطه ای استراتژی نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط استان خوزستان
نویسنده : کوه گیوی، مریم ؛
(13 صفحه - از 192 تا 204 )
کلیدواژه ها: استان خوزستان شرکت های کوچک و متوسط ظرفیت جذب استراتژی نوآوری مدل تجارت
-
تاثیرگذاری سن بر خوش بینی، نوآوری و تاثیر آن بر انگیزه لذت جویانه و سودمندانه و رفتارهای مصرف کننده مبتنی بر فناوری (مورد مطالعه : کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام)
نویسنده مسئول : یزدی، منصوره ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
(13 صفحه - از 205 تا 217 )
کلیدواژه ها: نوآوری خوش بینی رفتارهای مصرف کننده مبتنی بر فناوری انگیزه لذت جویانه و سودمندانه
-
ارزیابی تناقض های موجود در شرایط عمومی فیدیک و نشریه5490 سازمان برنامه و بودجه در خصوص انعقاد قراردادهای EPC صنعت ساخت کشور
نویسنده : خلیل زاده، محسن ؛ شهنام نیا، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : حمصیان اتفاق، مهرداد ؛
(16 صفحه - از 218 تا 233 )
کلیدواژه ها: شرایط عمومی فیدیک شریه 5490 سازمان برنامه و بودجه قراردادهای EPC صنعت ساخت کشور
-
اثر ویژگی های گیمیفیکیشن بر ارزش ویژه برند: نقش تعامل برند
نویسنده مسئول : جعفری، مینا ؛ نویسنده : رحیمیان، اشرف ؛
(14 صفحه - از 234 تا 247 )
کلیدواژه ها: تعامل اجتماعی ارزش ویژه برند ویژگی های گیمیفیکیشن تعامل شناختی تعامل برند
-
بررسی رابطه رضایت شغلی اسلامی و تمایل به ترک خدمت با نقش میانجی تعهد سازمانی و تعدیل کنندگی اخلاق کار اسلامی (مورد مطالعه: اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی)
نویسنده مسئول : میرزایی، وحید ؛ نویسنده : بیات مختاری، محمد ؛
(22 صفحه - از 248 تا 269 )
کلیدواژه ها: تعهد سازمانی تمایل به ترک خدمت اخلاق کار اسلامی رضایت شغلی اسلامی
-
بررسی تطبیق پذیری اهداف با شاخص های کلیدی عملکرد و تاثیر آن بر پایداری موفقیت سازمان
نویسنده مسئول : توکلی، غلامرضا ؛ نویسنده : خاوری، یوسف ؛ زمانی مزده، مهدی ؛
(16 صفحه - از 270 تا 285 )
کلیدواژه ها: معیارهای ارزیابی عملکرد شاخصه های کلیدی عملکرد اهداف و نتایج کلیدی پایداری موفقیت سازمان گرایش به نوآوری اداری گرایش به نوآوری فرآیندی