پاییز 1393 - شماره 27
-
اثر آموزش مهارت حل مسأله ابداعی بر تفکر خلاق، تفکر انتقادی، تفکر علمی و خودکارآمدی دانشجویان علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، تحت شرایط بیوریتم فکری متفاوت
نویسنده : ساکن آذری، رعنا ؛ هاشمیان، کیانوش ؛ پاشا شریفی، حسن ؛
(16 صفحه - از 7 تا 22 )
کلیدواژه ها: خودکارآمدی تفکرخلاق بیوریتم تفکرانتقادی حل مساله ابداعی (تریز) تفکرعلمی
-
بررسی اثربخشی تکنیک های خلاقیت بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی در دانش آموزان دختر سال اول متوسطه ناحیه دو تبریز
نویسنده : حسینی نسب، سید داود ؛ لطف اللهی، مهری ؛
(16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها: تکنیک های خلاقیت مطالعه آفریننده پیشرفت تحصیلی بارش مغزی
-
مقایسه تحول همدلی در کودکان دارای اختلالات درونی سازی 5 تا 11 سال
نویسنده : خانجانی، زینب ؛ شریعتی، مریم ؛ امین، یادگار ؛
(16 صفحه - از 39 تا 54 )
کلیدواژه ها: اختلالات درونی سازی تحول همدلی
-
بررسی ارتباط بین سبک های یادگیری و جهت گیری هدف با فرسودگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان بستان آباد در سال تحصیلی 92 - 91
نویسنده : کوشافر، علی اصغر ؛ حسنی زنگبار، نادره ؛
(16 صفحه - از 55 تا 70 )
کلیدواژه ها: سبک یادگیری فرسودگی تحصیلی جهت گیری هدف
-
بررسی تأثیر آموزش به روش بدیعه پردازی بر تفکر خلاق دانش آموزان چهارم ابتدائی در درس علوم تجربی شهرستان سلماس
نویسنده : خدیوی، اسداله ؛ بنایی کهنه شهری، ویدا ؛
(16 صفحه - از 71 تا 86 )
کلیدواژه ها: خلاقیت درس علوم تجربی روش بدیعه پردازی دانش آموزان چهارم ابتدایی
-
رابطه فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه
نویسنده : عظیمی، محمد ؛ پیری، موسی ؛ زوار، تقی ؛
(16 صفحه - از 87 تا 102 )
کلیدواژه ها: عملکرد تحصیلی انگیزش پیشرفت مدارس متوسطه فرسودگی تحصیلی
-
ارزیابی سطح صلاحیت ها و مهارت های حرفه ای مدیران مدارس ابتدایی و رابطه آن با تعهد و دلبستگی شغلی معلمان
نویسنده : اسلامیه، فاطمه ؛ محمد داودی، امیر حسین ؛
(14 صفحه - از 103 تا 116 )
کلیدواژه ها: دلبستگی شغلی تعهد شغلی مهارت های حرفه ای مدیران
-
بررسی رابطه ساده و چندگانه هوش هیجانی با سبک های رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم مداخله
نویسنده : رعدی افسوران، نقی ؛ پارسا، عبدالله ؛ محمدشفیع، محبوبه ؛ دهدشتی، مریم ؛
(19 صفحه - از 117 تا 135 )
کلیدواژه ها: هوش هیجانی رهبری تبادلی رهبری عدم مداخله سبک رهبری تحول آفرین