تابستان 1400 - شماره 54 رتبه A+ (دانشگاه آزاد)
-
ارزشیابی برنامهدرسی علومتجربی پایههای چهارم، پنجم و ششم ابتدایی مبتنی بر اسناد بالادستی
نویسنده : کاظمزاده، منصور ؛ حاجیحسیننژاد، غلامرضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛ نویسنده مسئول : عباسی، عفت ؛
(45 صفحه - از 14 تا 58 )
کلیدواژه ها: ابتدایی ارزشیابی برنامهدرسی اسناد بالادستی علومتجربی
-
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه توانمندی اجتماعی-هیجانی و ارتباط آن با سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان دوره اول متوسطه ایرانی
نویسنده مسئول : عظیمی، کامیار ؛ نویسنده : شهنیییلاق، منیجه ؛ خوشناموند، مهرداد ؛
(25 صفحه - از 60 تا 84 )
کلیدواژه ها: پایایی روایی سرزندگی تحصیلی دوره اول متوسطه توانمندی اجتماعی-هیجانی
-
ارائه الگوی ممیزی مدیریت دانش در وزارت نفت
نویسنده : جابرانصاری، عطااله ؛ عراقیه، علیرضا ؛ خسروی بابادی، علی اکبر ؛ مرادی، سعید ؛ نویسنده مسئول : خورشیدی، عباس ؛
(27 صفحه - از 86 تا 112 )
کلیدواژه ها: ممیزیمدیریت دانش مدلمفهومیممیزیمدیریت دانش الگویممیزی مدیریت دانش وزارت نفت مدیریتدانش
-
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر انگیزه پیشرفت و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان
نویسنده : صیادی قصبه، محدثه ؛ نویسنده مسئول : مقتدر، لیلا ؛
(23 صفحه - از 114 تا 136 )
کلیدواژه ها: انگیزه پیشرفت اهمالکاری تحصیلی ذهنآگاهی
-
تأثیر آموزش تکنیکهای پایه فوتبال بر مهارتهای ادراکی-شناختی در میدان: با تأکید بر یادگیری مشاهدهای و ضمنی
نویسنده : علوی نامور، پروانه ؛ نمازی زاده، مهدی ؛ نویسنده مسئول : واعظ موسوی، سیدمحمدکاظم ؛
(21 صفحه - از 138 تا 158 )
کلیدواژه ها: تصمیمگیری پیشبینی اکتساب یادداری اس اس جی
-
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوانسازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانشآموزان کنکوری
نویسنده مسئول : سلیمانی، مجید ؛ نویسنده : عباسی، محمد ؛ سارانی، هادی ؛ آخوندزاده آرانی، علی ؛ افشارپور، سمیه ؛
(17 صفحه - از 160 تا 176 )
کلیدواژه ها: یادگیری خودراهبر خودناتوانسازی تحصیلی راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری
-
تاثیر روش کیفیت آموزشی گروهی (QCT) بر امنیت روانی اجتماعی نوجوانان دختر بیسرپرست
نویسنده : عامری، محمدعلی ؛ خوشاخلاق، فرشته ؛ شریفی رهنمو، سعید ؛ نویسنده مسئول : فتحی، آیتاله ؛
(21 صفحه - از 178 تا 198 )
کلیدواژه ها: نوجوانان دختر بیسرپرست کیفیت آموزشی گروهی (QCT) امنیت روانی-اجتماعی
-
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی به شیوه گروهی بر مشکلات بین فردی و احساس تنهایی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم تبریز
نویسنده : زیرک پور نامی ور، مریم ؛ نویسنده مسئول : نجارپور استادی، سعید ؛
(25 صفحه - از 200 تا 224 )
کلیدواژه ها: مهارتهای زندگی مشکلات بین فردی احساس تنهایی و دانشآموزان دختر