بهار 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
مطالعه تجربیات دبیران دوره متوسطه شهر تبریز از ارزشیابی مستمر: یک مطالعه پدیدارشناسی
نویسنده : ادیب، یوسف ؛ احدی ارسون، کبری ؛ مولا قلقاچی، سمیه ؛
(32 صفحه - از 13 تا 44 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی دوره متوسطه ارزشیابی مستمر تجارب دبیران دبیران معلمان دانشآموزان نمرات امتحانات کلاس درس تدریس
-
اثربخشی برنامه توانمندسازی شغلی مبتنی بر نظریه رشدی سوپر بر کاهش تعارض متقابل کار - خانواده و نشانگان فرسودگی شغلی دانشجویان
نویسنده : آهنگر انزابی، احد ؛ زارع بهرام آبادی، مهدی ؛ شفیع آبادی، عبدالله ؛
(24 صفحه - از 45 تا 68 )
کلیدواژه ها: خانواده فرسودگی شغلی توانمندسازی شغلی نظریه رشدی سوپر تعارض متقابل کار تعارض
-
بررسی میزان تحقق اهداف ارزشیابی توصیفی در پایه اول و دوم دبستان های استان آذربایجان شرقی
نویسنده : رضاپور، یوسف ؛
(14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها: یادگیری یاددهی ارزشیابی توصیفی پوشه کار بازخوردهای توصیفی ملاک بیست گرایی دانشآموزان آزمون طرح ارزشیابی توصیفی
-
فراتحلیل تعامل جنسیت فراگیران بر تأثیر روش های تدریس مشارکتی و بحث گروهی
نویسنده : فیضی، ایوب ؛ مصر آبادی، جواد ؛
(22 صفحه - از 83 تا 104 )
کلیدواژه ها: بحث گروهی جنسیت یادگیری مشارکتی آموزش گروهی فراتحلیل پژوهش اندازه اثر دختران روشهای تدریس مشارکتی
-
تأثیر آموزش ریاضی به روش UCMAS بر توسعه ذهنی کودکان سنی 5 تا 12 سال در شهر تبریز
نویسنده : پاک اسکوئی، فرح ؛ یاری، جهانگیر ؛
(18 صفحه - از 105 تا 122 )
کلیدواژه ها: ریاضی هوش منطقی یوسی مس عملکرد حل مسئله حافظه عددی کودکان آموزش اطلاعات عملکرد حل مسئله ریاضی آزمون
-
ارتقاء سطح انگیزش پیشرفت دروس زبان انگلیسی و عربی با استفاده از روش آموزش چندرسانه ای
نویسنده : صفری، یحیی ؛ عزیزی، کیوان ؛ محمدی گلینی، اسلام ؛ یوسف پور، نسرین ؛
(14 صفحه - از 123 تا 136 )
کلیدواژه ها: انگیزش پیشرفت انگیزه درونی انگیزه بیرونی آموزش چند رسانهای انگیزش آموزش چندرسانهای رسانهای
-
ارزیابی شیوه های روان شناختی آموزش اعتماد به نفس در قصه های کودکان ایرانی
نویسنده : خدائی مجد، وحید ؛
(22 صفحه - از 137 تا 158 )
کلیدواژه ها: عزت نفس اعتماد به نفس روایت درمانی همذات پنداری مثبت اندیشی شیوه روان شناختی کودکان قصه داستان حس تقویت تقویت اعتماد به نفس خودباوری درمانی
-
Washback Effects of the New Iranian TEFL Ph.D. Program Entrance Exam on EFL Instructors,Teaching Methodology, Class Assessment, and Syllabus Design: A Qualitative Scrutiny
نویسنده : Rezvani، Reza ؛ Sayyadi، Ali ؛
(22 صفحه - از 159 تا 180 )
کلیدواژه ها: Teaching Methodology programs class assessment syllabus designwashback university entrance exams TEFL postgraduate EFL Iranian Washback Effect