تابستان 1394 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد)
-
کاوشی نظری پیرامون پدیده جهانیشدن و امپریالیسم فرهنگی- رسانهای: یکسانسازی و همگونی فرهنگی
نویسنده : فرخی، میثم ؛
(16 صفحه - از 9 تا 24 )
-
ارائه مدلی برای بررسی تأثیر رسانهها در ایجاد رغبت به سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار از طریق پیامهای تبلیغاتی
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ روشن دل اربطانی، طاهر ؛ بانی فاضل، سماء ؛
(12 صفحه - از 25 تا 36 )
-
بررسی نقش تلویزیون در تحکیم ارزشهای ادبیات کودکان و نوجوانان
نویسنده : درودی، هما ؛ رمضانی، نادیا ؛
(16 صفحه - از 37 تا 52 )
-
فرهنگ بومی در شبکه استانی سیمای مرکز کرمان
نویسنده : احمدزاده کرمانی، روح الله ؛
(10 صفحه - از 53 تا 62 )
-
بررسی تاثیر فناوریهای نوین ارتباطی بر جوانان (اینترنت)
نویسنده : بختیاری، آمنه ؛
(12 صفحه - از 63 تا 74 )
-
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامههای سراسری چاپ تهران
نویسنده : خجسته باقرزاده، حسن ؛ جهانشاهی، امید ؛ دلاور، علی ؛ سلطانی فر، محمد ؛
(14 صفحه - از 75 تا 88 )
-
بررسی نقش برنامههای آموزشی و سریالهای شبکه 5 تلویزیون در آموزش مهارتهای شهروندی
نویسنده : شاه محمدی، عبدالرضا ؛ هاشمی پور، سعیده سادات ؛
(10 صفحه - از 89 تا 98 )
-
بررسی تاثیر برنامههای ماهوارهای بر رشد اجتماعی نوجوانان دبیرستانهای دخترانه و پسرانه مهرشهر کرج
نویسنده : نیرومند، لیلا ؛ محمدزاده، زهرا ؛
(14 صفحه - از 99 تا 112 )
-
دیپلماسی رسانهای؛ توان نوین استراتژیک کشورها
نویسنده : خرازی آذر، رها ؛
(10 صفحه - از 113 تا 122 )
-
نگرهای بر چالشهای سایبر فمینیسم از فناوریهای نوین اطلاعاتی
گزارشگر : نصیری، بهاره ؛
(18 صفحه - از 123 تا 140 )