تابستان 1389 - شماره 9
-
طراحی مدل شایستگی برای دبیر خبر در صدا و سیمای ج.ا.ا
نویسنده : الوانی، سید مهدی ؛ فرقانی، علی ؛
(34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها: دانش شایستگی مهارت توانایی شغل دبیری خبر
-
واقعیت رسانه؛ خلق فراواقعیت؛ مرور و نقدی بر اندیشه های ارتباطی ژان بودریار
ناقد : فرقانی، محمد مهدی ؛
(22 صفحه - از 35 تا 56 )
کلیدواژه ها: تقلید شبیه سازی وانموده فراواقعیت بودریار مانسته خلسه ارتباطی
-
تلویزیون و نقش آن در توسعهی تئاتر کشور
نویسنده : مظفری، افسانه ؛ داد گران، سید محمد ؛ فنائیان، رامین ؛
(30 صفحه - از 57 تا 86 )
-
نقش تبلیغات تلویزیونی فیلمهای سینما در جذب مخاطب (در شهر تهران آذر 88)
نویسنده : مهدی زاده، دکتر سید محمد ؛ مهماندوستان، گلبانو ؛
(20 صفحه - از 87 تا 106 )
کلیدواژه ها: تبلیغ ویژگی و ضرورت تبلیغ شرایط تاثیر و عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات
-
بررسی ویژگی های سازمان یادگیرنده در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : درودی، هما ؛
(20 صفحه - از 131 تا 150 )
کلیدواژه ها: یادگیری سازمان یادگیرنده یادگیری سازمانی
-
نقش روابط عمومی سازمانها در تقویت سرمایه اجتماعی بین کارکنان (مطالعه موردی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی)
نویسنده : امیرمظاهری، امیر مسعود ؛ روزبهانی، فریده ؛
(34 صفحه - از 151 تا 184 )
کلیدواژه ها: مشارکت سازمان اعتماد سرمایه اجتماعی روابط عمومی ارتباطات درون سازمانی
-
بررسی عملکرد شرکت های تبلیغات تجاری در سطح استان یزد و تاثیر آن بر شرکت های تجاری و تولیدی
نویسنده : مرتضوی، محمود رضا ؛
(32 صفحه - از 185 تا 216 )
کلیدواژه ها: شرکتهای تولیدی و تجاری عملکرد تبلیغاتی شرکتهای تبلیغاتی تبلیغات استان یزد
-
نقش اینترنت در مدرن تر شدن انواع سبکهای جنگ نرم
نویسنده : گرانمایه پور، علی ؛ شریفی، زینب ؛
(24 صفحه - از 217 تا 240 )
کلیدواژه ها: اینترنت رسانهها جنگ سایبری جنگ سخت جنگ نرم
-
نقش ماتریس S.W.O.T در مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک سازمان
نویسنده : شاه محمدی، عبدالرضا ؛
(20 صفحه - از 241 تا 260 )
کلیدواژه ها: مدیریت برنامهریزی سازمان برنامهریزی استراتژیک مدیریت استراتژیک S.W.O.T