تابستان 1397 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد)
-
اولویتبندی راهبردهای مطلوب شبکه آموزش سیما با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهر ؛ خاشعی، وحید ؛ نوروزگندشمین، یوسف ؛
(13 صفحه - از 7 تا 19 )
کلیدواژه ها: اهداف اولویتبندی فرایند تحلیل سلسله مراتبی راهبردهای مطلوب
-
تبیین جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی (مبتنی بر اینترنت) در جامعه پذیری سیاسی جوانان با تاکید بر اعتماد رسانه ای (مورد مطالعه جوانان 18 تا 25 ساله شهر تهران)
نویسنده : احمدپور ترکمانی، بابک ؛ ازکیا، مصطفی ؛ ساروخانی، باقر ؛
(19 صفحه - از 21 تا 39 )
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی مجازی جامعه پذیری سیاسی فضای سایبری کاربر فعال دسترس پذیری رسانه ای
-
نقش مهارتهای انسانی مدیران بر عملکرد کارکنان فوریتهای پزشکی
نویسنده : بیابانی، غلامحسین ؛ همتی، مریم ؛
(9 صفحه - از 41 تا 49 )
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد مهارتهای انسانی مولفه مالی مولفه مشتری
-
تاثیر تلگرام بر سرمایه اجتماعی مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران غرب، دانشکده مدیریت
نویسنده : فرازمند، رزا ؛ رزقی شیرسوار، هادی ؛
(17 صفحه - از 51 تا 67 )
کلیدواژه ها: مشارکت اعتماد سرمایه اجتماعی انسجام تلگرام
-
بازنمایی مضامین و مفاهیم سنت گرایی دینی در آثار سید رضا میرکریمی (با تأکید بر فیلم زیر نور ماه و اینجا چراغی روشن است)
نویسنده : نوری راد، فاطمه ؛ جعفری نژاد، هادی ؛
(21 صفحه - از 69 تا 89 )
کلیدواژه ها: هنر سنتی سنت گرائی دینی سیدرضا میر کریمی نظریه بازنمائی هنر مقدس و هنر دینی
-
نحوه کاربرد مولفههای جامعه شناختی - معنایی در هویت دهی به کارگزاران اجتماعی در روزنامههای داخلی و خارجی پیرامون برنامه هستهای ایران
نویسنده : تاکی، گیتی ؛ نخعی، مریم ؛
(11 صفحه - از 91 تا 101 )
کلیدواژه ها: تحلیل گفتمان انتقادی تشخص بخشی تشخص زدایی پیوند دهی تفکیک کردن
-
نقش فناوریهای نوین ارتباطی بر درگیرشدگی مدنی شهروندان شهر اردبیل
نویسنده : سعیدی، سید رحیم ؛ جعفری، علی ؛
(11 صفحه - از 103 تا 113 )
کلیدواژه ها: مشارکت یوتیوب فیسبوک تلگرام اینستاگرام فناوری های نوین ارتباطی درگیرشدگی مدنی
-
تبلیغات بر بدنه محصولات، رسانه ای همگرا
نویسنده : قزل سفلی، ماریه ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛
(14 صفحه - از 115 تا 128 )
کلیدواژه ها: رسانه تبلیغات لیبل همگرایی پیام