بهار و تابستان 1395 - شماره 32 و 33 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد)
-
نقش تلگرام در شکلگیری روابط اجتماعی نوجوانان دبیرستانی منطقه 1 و 18 تهران
نویسنده : ابراهیمی، مژده ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ جعفری، علی ؛
(10 صفحه - از 7 تا 16 )
کلیدواژه ها: تلگرام روابط اجتماعی. نوجوانان دبیرستانی
-
بررسی اهمیت و جایگاه رسانه در حفاظت از محیط زیست با رویکرد توسعه پایدار
نویسنده : تقوی، لعبت ؛ حبیبی، اوین ؛ اسدامرجی، لیلا ؛
(11 صفحه - از 17 تا 27 )
کلیدواژه ها: جامعهپذیری رسانه توسعه پایدار محیط زیست سرمایه اجتماعی
-
تعریف جدید از تبلیغات دینی اسلامی
نویسنده : سبیلان اردستانی، حسن ؛
(12 صفحه - از 29 تا 40 )
کلیدواژه ها: تبلیغات دینی تبلیغات اسلامی تبلیغ و قرآن تبلیغ و احادیث تبلیغ و سیره
-
تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی
نویسنده : الوندی، محمد ؛ سلیمانی، ندا ؛
(17 صفحه - از 41 تا 57 )
کلیدواژه ها: تهدید تحلیل محتوا فضای مجازی مقام معظم رهبری فرصت تحلیل ارزشیابی
-
چند صفحه نمایشی شدن مصرف رسانهای و استراتژیهای پیش رو
نویسنده : جهانشاهی، امید ؛ آقامحسنی، وحید ؛
(11 صفحه - از 59 تا 69 )
کلیدواژه ها: تلویزیون سازمانهای رسانهای رسانههای اجتماعی چند صفحه نمایشی شدن مصرف تلویزیونی
-
بررسی تاثیر قبیلههای مجازی بر پیامدهای پست مدرن رفتار مصرفکننده در رسانههای اجتماعی
نویسنده : خیری، بهرام ؛ پویان، محمد مهدی ؛
(15 صفحه - از 71 تا 85 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرفکننده رسانه اجتماعی بازاریابی پست مدرن قبیلههای مجازی مصرف
-
موسیقی، رسانهای در حفظ و اشاعه فرهنگ ملی در میان مخاطبان نسل سوم
نویسنده : حقیقی، محمد رضا ؛ مظفری، افسانه ؛ بهنام، مرتضی ؛ ریاضتی، نرگس ؛
(7 صفحه - از 87 تا 93 )