بهار 1390 - شماره 12
-
ارتباط از نگاه مولوی - خودشناسی حلقه گمشده ارتباطات
نویسنده : محمودیان، زینب ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ عقیلی، سید وحید ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها: عرفان ارتباطات انسان شناسی انواع ارتباط خود شناسی
-
یک مطالعه تطبیقی در مروری بر عوامل زمینه ساز یک سازمان دانش - محور در چند سازمان رسانه ای (رادیو - تلویزیونی) کار آمد در چند کشور مختلف و مقایسه آن با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : درودی، هما ؛
(28 صفحه - از 19 تا 46 )
کلیدواژه ها: فرهنگ تکنولوژی استراتژی رهبری ساختار محیط سازمان رسانه ای سازمان دانش محور
-
درآمدی بر پدیدارشناسی فضای مجازی
نویسنده : احمدزاده کرمانی، روح الله ؛
(28 صفحه - از 47 تا 74 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی دازاین هستی شناسی فضای مجازی زمانمندی
-
تحلیل محتوای پیام های مستتر در رپ اجتماعی فارسی
نویسنده : فروغیان، فلورا ؛ دلاور، علی ؛
(18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها: فردیت موسیقی رپ رپ اجتماعی فارسی سرمایه خرده فرهنگی
-
مقایسه تطبیقی با رویکرد نشانه شناسی آگهی های بازرگانی تلویزیونی ایران و شبکه های ماهواره ای
نویسنده : فرامرزی، محسن ؛
(26 صفحه - از 93 تا 118 )
کلیدواژه ها: نشانه شناسی نشانه آگهی بازرگانی تلویزیونی
-
از رئالیسم تا مدرنیسم، انبوه انسان تنها در رمان های معاصر فارسی با تکیه بر ارتباطات انسانی
نویسنده : رونقی نوتاش، مهناز ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛
(14 صفحه - از 119 تا 132 )
کلیدواژه ها: ساختار اجتماعی ارتباطی رمان های ایرانی فردگرای ی جمع گرایی
-
بررسی تأثیر رسانه بر مسئولیت اجتماعی سازمان های دولتی ایران
نویسنده : گیوریان، حسن ؛
(18 صفحه - از 133 تا 150 )
کلیدواژه ها: رسانه مسئولیت اجتماعی و سازمان ها دولتی
-
بررسی میزان کاربرد مهارت های ارتباطی اساتید ارتباطات
نویسنده : شاه محمدی، عبدالرضا ؛
(24 صفحه - از 151 تا 174 )
کلیدواژه ها: داوری رهبری دانشجویان نفوذ همدلی رابطه مهارتهای ارتباطی اساتید
-
مقایسه متون اخبار تلویزیونی با رسانه های مکتوب
نویسنده : طالبی، محمد ؛
(28 صفحه - از 175 تا 202 )
کلیدواژه ها: خبر تلویزیون اخبار تلویزیونی ژور نالیسم تلویزیونی متون اخبار تلویزیونی
-
بررسی تأثیر تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای فارسی زبان بر نگرش مخاطبین و اقدام آنها به خرید
نویسنده : دیندار فرکوش، فیروز ؛ حیدربیگی، آرزو ؛
(16 صفحه - از 203 تا 218 )
کلیدواژه ها: نگرش تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای الگوی آیدا
-
رسانه ها و روش های نوین مشارکت شهروندی
نویسنده : نیرومند، لیلا ؛ واحدناوان، عارف ؛
(19 صفحه - از 219 تا 237 )