پاییز 1395 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : دهقان، علیرضا ؛ محبی، نجیبه ؛ برکت، محیا ؛
(34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها:وایبراستیکرایموجیجامعه نمایشنشانه شناسیتصاویرکاربراننمایشزنان
-
نویسنده : شریعتمدار، آسیه ؛
(26 صفحه - از 35 تا 60 )
کلیدواژه ها:موانعکارورزیفضای مجازیامکاناتهویت حرفه ایکارورزانمشاورهمشاورحرفهایهویتامکانات و موانعدانشجویانمضمون
-
نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی(مورد مطالعه:فیس بوک و کلوب)
نویسنده : محمدپور، محمد ؛ هاشمی نصرآباد، تورج ؛ کلانتری، سالار ؛
(23 صفحه - از 61 تا 83 )
کلیدواژه ها:برونگراییوظیفه شناسیشبکه های اجتماعی مجازیگشودگی به تجربهفیس بوککاربرکاربران شبکههای اجتماعی مجازیویژگیهای شخصیتی
-
نویسنده : رحیمی، بابک ؛ کرمانی، حسین ؛ علی حسینی، زهره ؛ مشکینی، محمدمهدی ؛
(34 صفحه - از 85 تا 118 )
کلیدواژه ها:شکاف دیجیتالیرسانه های اجتماعیتلگرامتلفن همراه هوشمنداینستاگرامتلفن همراه هوشمندمهارتسناینترنتشـکافشهر تهران
-
نویسنده : نیازی، لیلا ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ علی آبادی، خدیجه ؛
(38 صفحه - از 119 تا 156 )
کلیدواژه ها:آگاهیفناوری اطلاعات و ارتباطاتآموزش سواد رسانه ایرسانهایآموزشدانشآموزانپژوهشآزمون
-
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهر ؛ عاملی، سعیدرضا ؛ حاجی جعفری، مجتبی ؛
(34 صفحه - از 157 تا 190 )
کلیدواژه ها:: بازاریابی محتواییمحتوای کاربرساختهنظرات کـار برساختهدیجیکالنظریه داده بنیادکاربراناطلاعاتکدمحتوای کاربرکدگذاری