زمستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بررسی ارتباط نگاه محور در فیس بوک:برساخت فانتزی و گفتمان هیستریک(با رویکرد لکان)
نویسنده : تربتی، سروناز ؛
(40 صفحه - از 1 تا 40 )
کلیدواژه ها: فیسبوک فانتزی سوژه لکانی ارتباط نگاه محور گفتمان هیستریک
-
راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت های پهن باند
نویسنده : علی عسکری، عبدالعلی ؛ صلواتیان، سیاوش ؛ اقبال دوست، محمدحسین ؛
(40 صفحه - از 41 تا 80 )
کلیدواژه ها: تلویزیون رسانههای نوین مصرف رسانهای پهنباند پخش فراگیر
-
جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامه نگاری امروز جهان بررسی آرا و دیدگاه های روزنامه نگاران و متخصصان جهانی
نویسنده : سلیمی، مریم ؛ سلطانی فر، محمد ؛ مظفری، افسانه ؛ شکرخواه، یونس ؛
(56 صفحه - از 81 تا 136 )
کلیدواژه ها: رسانه های آنلاین داده های بزرگ دیتاژورنالیسم روزنامه نگاری دقیق روزنامه نگاری مبتنی بر داده
-
کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران
نویسنده : فروزان، حامد ؛ نقیب السادات، سیدرضا ؛
(35 صفحه - از 137 تا 171 )
کلیدواژه ها: جامعه اسلامی تربیت ارتباطات طرحواره تحلیل نخبگی
-
تاثیر آموزش سواد رسانه ای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازی های رایانه ای خشن
نویسنده : شجاعی، ثارااله ؛ دهداری، طاهره ؛ دوران، بهناز ؛ اله نوری، کرامت ؛ شجاعی، محمد ؛
(30 صفحه - از 173 تا 202 )
کلیدواژه ها: پرخاشگری بازی های رایانه ای آموزش سواد رسانه ای نگرش به خشونت نوجوان
-
نگرش گردشگران به نقش رسانه های اجتماعی در فرآیند برنامه ریزی سفر
نویسنده : محمدی، مصطفی ؛ میرتقیان رودسری، سید محمد ؛
(36 صفحه - از 203 تا 238 )
کلیدواژه ها: صنعت گردشگری رسانههای اجتماعی فرآیند برنامهریزی سفر