تابستان 1397 - شماره 41 رتبه ج (وزارت علوم)
-
تبیین خرد بر مبنای داراییهای تحولی و میانجی گری بالندگی (ارائه مدلی علّی)
نویسنده : مرادی، شهریار ؛ کرد نوقابی، رسول ؛ یعقوبی، ابوالقاسم ؛ رشید، خسرو ؛
(19 صفحه - از 7 تا 25 )
کلیدواژه ها: "دارایی های درونی" "بالندگی" "خرد" "دارایی های تحولی" "دارایی های بیرونی"
-
تاثیر آموزش الگوی تعلیمی بر روابط والد-فرزند و هویت ملی و دینی
نویسنده : فرازی، فریبا ؛ اسمعیلی، معصومه ؛ اسکندری، حسین ؛ حاتمی، محمد ؛
(21 صفحه - از 27 تا 47 )
کلیدواژه ها: هویت ملی و دینی الگوی تعلیمی روابط والد- فرزند
-
الگوی ذینفع مداری مبتنی بر حکمرانی خوب برای ارتقاء کیفیت وزارت علوم
نویسنده : روشن، احمدرضا ؛ متوسلی، محمود ؛
(23 صفحه - از 49 تا 71 )
کلیدواژه ها: وزارت علوم کیفیت آموزش عالی ذینفع مداری حکمرانی آموزش عالی
-
تاثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوهی قصهگویی بر بخشودگی بینفردی دانش-آموزان
نویسنده : قدم پور، عزت اله ؛ کلانتر، جهانگیر ؛ یوسف وند، لیلا ؛
(17 صفحه - از 73 تا 89 )
کلیدواژه ها: قصهگویی بخشودگی بینفردی آموزش هوش اخلاقی
-
طراحی الگوی تفکر انتقادی بر اساس نظریه ساختنگرایی ویگوتسکی و تاثیر آن بر تفکر انتقادی دانشآموزان
نویسنده : مسعودیان، پریسا ؛ دوایی، مهدی ؛ انصاریا، فهیمه ؛ خسروی، علی اکبر ؛
(19 صفحه - از 91 تا 109 )
کلیدواژه ها: ویگوتسکی الگوی تفکر انتقادی نظریهی ساختنگرایی
-
ارتباط خودکارآمدی تحصیلی و هوشهیجانی با اضطراب در دانشجویان سیستم آموزش از دور
نویسنده : سعید، نسیم ؛ درتاج، فریبا ؛
(21 صفحه - از 111 تا 131 )
کلیدواژه ها: اضطراب هوش هیجانی خود کارآمدی تحصیلی
-
پیامدهای انگیزشی رویکرد آموزشی پیوندگرایی در مقایسه با رویکرد آموزشی دستور- ترجمه در دانشآموزان دبیرستانی
نویسنده : برنا، محمد ؛ فولادچنگ، محبوبه ؛
(17 صفحه - از 133 تا 149 )
کلیدواژه ها: خودکارآمدی تحصیلی رویکرد آموزش دستور – ترجمه ارزشگذاری تکلیف نظریهی پیوندگرایی
-
اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهبی بر عزت نفس دانش آموزان دبستانی
نویسنده : شریعتمدار، آسیه ؛ امینی، آرزو ؛
(14 صفحه - از 151 تا 164 )
کلیدواژه ها: عزت نفس مفاهیم مذهبی دانشآموزان دبستانی