پاییز 1393 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
طراحی و تدوین وظایف و تکالیف شغلی متخصصان برنامة درسی آموزش عالی
نویسنده : یادگار زاده، غلامرضا ؛ فتحی واجار گاه، کوروش ؛ مهر محمدی، محمود ؛ عارفی، محبوبه ؛
(39 صفحه - از 7 تا 45 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی تکلیف وظیفه شغل برنامه ریزی درسی متخصص برنامة درسی دیکوم
-
ارائه یک الگوی طراحی تعامل در محیط های یادگیری الکترونیکی مشارکتی با توجه به نقش توانمندی زیبای یشناسی
نویسنده : مهر محمدی، محمود ؛ حاتمی، جواد ؛ فناخسرو، محبوبه ؛
(23 صفحه - از 47 تا 69 )
کلیدواژه ها: زیبایی شناسی توانمندی طراحی تعامل
-
نگرش دانشجویان دانشگاه های دولتی استان تهران در رابطه با طرح حذف آزمون سراسری و جایگزینی آن با سوابق تحصیلی
نویسنده : کاوه ئی، بهروز ؛ باقی یزد دل، رقیه ؛
(28 صفحه - از 71 تا 98 )
کلیدواژه ها: طرح حذف آزمون سراسری سوابق تحصیلی گزینش علمی
-
نقش سبک های تفکر مدیران آموزشی در انطباق رفتار آنان با شاخص های رهبری تحولی
نویسنده : مهدوی شکیب، علی ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛
(28 صفحه - از 99 تا 126 )
کلیدواژه ها: مدیران آموزشی سبک های تفکر شاخص های رهبری تحولی
-
تحلیلی بر برنامه های درسی نظام آموزش عالی در افزایش جامعه پذیری سیاسی دانشجویان(مطالعه موردی، دانشجویان علوم سیاسی دانشگاه شیراز)
نویسنده : صالحی، سید جواد ؛
(22 صفحه - از 127 تا 148 )
کلیدواژه ها: علوم سیاسی نظام سیاسی جامعه پذیری نظام آموزش عالی جامعه پذیری سیاسی
-
شناسایی سبک های یادگیری دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه به منظور ارائه رو ش های تدریس اثربخش
نویسنده : مرادی، خدیجه ؛ پاپ زن، عبدالحمید ؛
(24 صفحه - از 149 تا 172 )
کلیدواژه ها: کلب سبک های یادگیری جذب کننده مراحل یادگیری آزمایشگری فعال
-
بررسی مقایسه ای کیفیت برنامه درسی برخی دانشگا ه های دولتی بر مبنای دیدگاه اعضای هیات علمی »
نویسنده : خراسانی، اباصلت ؛
(24 صفحه - از 173 تا 196 )
کلیدواژه ها: دانشگاه برنامه درسی کیفیت عضو هیا تعلمی
-
نقش آسیب های موبایل در جنبه های اخلاقی و اجتماعی نوجوانان 10 تا 15 سال
نویسنده : افشارنیا، زهره ؛
(1 صفحه - از 197 تا 197 )
کلیدواژه ها: آسیب های اجتماعی فناوری های نوین موبایل آسیب های اخلاقی