پاییز 1392 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
اصالت بخشی به ارزشیابی فرایندمحوردر تربیت دینی به جای اتکا بر نتیجه محوری بر اساسآموزه های اسلامی
نویسنده : موحدی محصل طوسی، مرضیه ؛ مهر محمدی، محمود ؛ صادق زاده قمصری، علیرضا ؛ نقی زاده، حسن ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها: تربیت دینی ارزشیابی برنامه درسی فرایندمحوری نتیجه محوری
-
کم و کیف"سلامت اجتماعی" در پژوهش های آموزشی ایران: یک فراتحلیل
نویسنده : توکل، محمد ؛ عنصری، محمد سعید ؛
(16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها: آموزش ایران فراتحلیل سلامت اجتماعی پژوهش های آموزشی
-
ارزشیابی از امکانات، برنامه ها و کارکردهای آموزشکاران آموزشگاه های شبانه روزی دورة راهنمایی تحصیلی استان البرز
نویسنده : خادمی اشکذری، ملوک ؛ کاشانچی لنگرودی، نغمه ؛
(21 صفحه - از 39 تا 59 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی برنامه مدارس شبانه روزی کارکرد(عملکرد)
-
توسعه تئوری رفتار برنامه ریزی شده: الگویی برای شکل دهی ابتکار عمل کارکنان
نویسنده : حسن پور، اکبر ؛ حسن پور، محمد ؛ حسینی، سید صمد ؛ عباس زاده، محمد ؛
(17 صفحه - از 61 تا 77 )
کلیدواژه ها: تئوری رفتار برنامه ریزی شده نظام پیشنهادها و تمایل کارکنان به ارائه پیشنهاد
-
پیامدهای توزیع رهبری در مدرسه: نگاهی ویژه به رفتار شهروندی سازمانی معلمان
نویسنده : زین آبادی، حسن رضا ؛ محمدی، فایق ؛
(22 صفحه - از 79 تا 100 )
کلیدواژه ها: مدیر معلم رفتار شهروندی سازمانی رهبری توزیع شده
-
بررسی عوامل موثر بر فرهنگ کار در بین هیئت علمی دانشگاه ها(اعضای هیئت علمی دانشگاه های الزهراء و شهید بهشتی)
نویسنده : سفیری، خدیجه ؛ عطااللهی، فاطمه ؛ عابدینی سانیجی، محمدعلی ؛
(44 صفحه - از 101 تا 144 )
کلیدواژه ها: کار فرهنگ کار اخلاق کار مدیریت مشارکتی عدالت سازمانی
-
بررسی تأثیر اشتغال دانشجویان بر موفقیت تحصیلی آنان
نویسنده : دسترنج، منصوره ؛
(15 صفحه - از 145 تا 159 )
کلیدواژه ها: اشتغال دانشجو موفقیت تحصیلی
-
بررسی نقش آموزش عالی بر مناسبات سیاسی ایران و اتحادیه اروپا با رویکرد بر ساخت گرایی
نویسنده : حاجلو، محمد حسین ؛
(29 صفحه - از 161 تا 189 )
کلیدواژه ها: ایران اتحادیه اروپا آموزش عالی برساخت گرایی مناسبات سیاسی
-
اثربخشی گروه درمانی شناختی - رفتاری مبتنی بر رویکرد منطقی – عاطفی الیس بر منبع کنترل و پیشرفتت حصیلی دانشجویان پزشکی
نویسنده : حمید، نجمه ؛ عیدی بایگی، مجید ؛ عطایی مغانلو، وحید ؛ مطلبی، ثریا ؛
(17 صفحه - از 191 تا 207 )
کلیدواژه ها: پیشرفت تحصیلی منبع کنترل دانشجویان پزشکی گروه درمانی شناختی- رفتاری