بهار 1394 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
اثربخشی آموزش طرحواره درمانی به شیوه گروهی بر تعدیل طرحوار ه های ناسازگار اولیه دانش آموزان مورد آزار
نویسنده : صبحی قراملکی، ناصر ؛ پورعبدل، سعید ؛ عباسی، مسلم ؛ بیگان کوله مرز، محمد جواد ؛ نبی دوست، علیرضا ؛
(24 صفحه - از 7 تا 30 )
کلیدواژه ها: طرحواره های ناسازگار اولیه طرحواره درمانی دانش آموزان مورد آزار
-
پیش بینی رویکردهای مطالعه دانشجویان از طریق صفات شخصیت با واسطه گری اهداف پیشرفت
نویسنده : صیادی، صادق ؛ کاظم زاده، جعفر صادق ؛
(28 صفحه - از 31 تا 58 )
کلیدواژه ها: صفات شخصیت اهداف پیشرفت رویکردهای مطالعه
-
عادات و نگرش های خواندن دانشجویان کارشناسی دانشکده روا نشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی
نویسنده : مومنی، عصمت ؛ علی زاده، فاطمه ؛ عبودیت، علیرضا ؛
(28 صفحه - از 59 تا 86 )
کلیدواژه ها: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی خواندن نگرش خواندن عادات خواندن
-
تاثیر روش آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودکنترلی دانش آموزان دختر
نویسنده : شیخ الاسلامی، علی ؛ قمری کیوی، حسین ؛ اشرفی ورجوی، صبا ؛
(18 صفحه - از 87 تا 104 )
کلیدواژه ها: خودکنترلی ذهن آگاهی کاهش استرس دانش آمو زان
-
بررسی تاثیر سرمایه نمادین بر تسهیم دانش و فرهنگ مشارکت تیمی در آموزش عالی مورد مطالعه، اعضای هیئت علمی دانشگاه دولتی ایلام
نویسنده : محمد درینی، ولی ؛ نامدار جویمی، احسان ؛
(45 صفحه - از 105 تا 149 )
کلیدواژه ها: سرمایه نمادین تسهیم دانش فرهنگ مشارکت تیمی الگوی ایرانی – اسلامی الگوی اخلاقی - دینی
-
مطالعه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی با تاکید بر آموزش ویژه در دانشگاه های امریکا و ایران
نویسنده : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ رضائی، عیسی ؛
(27 صفحه - از 151 تا 177 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی تکنولوژی آموزشی آموزش ویژه تکنولوژی کمکی
-
کنکاش در عملکرد خانواده: مقایسه موقعیت فرهنگی- اجتماعی، سبک های والدگری، انسجام و عملکرد خانواده، قابلیت های درون فردی و بین فردی در دانش آموزان دختر و پسر
نویسنده : عزیزی، یگانه ؛
(17 صفحه - از 179 تا 195 )
کلیدواژه ها: جنسیت هوش هیجانی عملکرد خانواده مهارت های اجتماعی قابلیت های فردی
-
تحلیل همبستگی بین تفکر انتقادی دانش آموزان مدارس عادی و هوشمند با انگیزش تحصیلی آنان
نویسنده : عمادی، سید رسول ؛ شیخ زاده، رامین ؛
(21 صفحه - از 197 تا 217 )
کلیدواژه ها: تفکر انتقادی مدارس هوشمند انگیزش تحصیلی مدارس عادی