تابستان 1392 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نقشخودتنظیمی در سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر
نویسنده : حاجی شمسایی، مهدی ؛ کارشکی، حسین ؛ یزدی، سید امیر امین ؛
(17 صفحه - از 1 تا 17 )
-
بررسی نقشواسطه ای ارزشتکلیفدر رابطه بین کمال گرایی مثبت و منفی و اهمالکاری تحصیلی
نویسنده : هاشمی، لادن ؛ لطیفیان، مرتضی ؛ حسین چاری، مسعود ؛ فولادچنگ، محبوبه ؛
(24 صفحه - از 19 تا 42 )
کلیدواژه ها: ارزش تکلیف کمال گرایی مثبت کمال گرایی منفی اهمالکاری تحصیلی
-
تأثیر آموزشمهارتهای مدیریت زمان بر خودکارآمدی دانشجویان روانشناسی دانشگاه شهید باهنر کرمان
نویسنده : درتاج، اکرم ؛ لسانی، مهدی ؛ رستمی نسب، عباسعلی ؛
(14 صفحه - از 43 تا 56 )
کلیدواژه ها: مدیریت زمان آموزش مهارت خودکارآمدی
-
رابطهٔ باورهای هوشی، هدف های پیشرفت و تعلل ورزی تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه تهران
نویسنده : حاتمی، جواد ؛ پژمان فرد، مینا ؛ صالح نجفی، مهسا ؛
(14 صفحه - از 57 تا 70 )
کلیدواژه ها: باورهای هوشی هدف های پیشرفت تعلل ورزی
-
بررسی میزان تاثیر آموزش مهارت های حل مسئله بر اضطراب امتحان دانشجویان پسر
نویسنده : سلیمی، جمال ؛ محمدی، رضا ؛
(14 صفحه - از 71 تا 84 )
کلیدواژه ها: اضطراب اضطراب امتحان مهارت های حل مسئله ترس از امتحان
-
بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس دانش آموزان مدارس راهنمایی شهرستان نیشابور سال تحصیلی 90-1389
نویسنده : نوروززاده، رضا ؛ فرج اللهی، مهران ؛ منصورنیا، راضیه ؛
(16 صفحه - از 85 تا 100 )
کلیدواژه ها: دانش آموزان مقطع راهنمایی مهارت های زندگی ﻋﺰتﻧﻔﺲ
-
رابطهٔ میان فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه تربیت مدرس
نویسنده : حسینی شاوون، امین ؛ جاهد، حسینعلی ؛ مختاریان، فرانک ؛
(31 صفحه - از 101 تا 131 )
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی آموزش عالی دانشگاه تربیت مدرس استقرار مدیریت دانش
-
تاثیر نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی بر مشارکت آنان در محیط آموزش الکترونیکی
نویسنده : امین خندقی، مقصود ؛ کاظمی قره چه، مهوش ؛
(22 صفحه - از 133 تا 154 )
کلیدواژه ها: مشارکت نگرش آموزش الکترونیکی محیط های آموزش الکترونیکی