-
21.
نویسنده : دیواندری، علی ؛
مجله:تازه های اقتصاد»شهریور 1397 - شماره 153 (2 صفحه - از 10 تا 11 )
-
22.
نویسنده : دیواندری، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (2 صفحه - از 197 تا 198 )
-
23.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ عابدی، احسان ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»زمستان 1390 - شماره 43 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 53 تا 74 )
کلیدواژه ها:عواملمدل معادلات ساختاریبانکداری اینترنتیتصمیم خرید مشتریان اینترنتی
-
24.
نویسنده : حیدری، حامد ؛ البرزی، محمود ؛ دیواندری، علی ؛ رادفر، رضا ؛ نویسنده مسئول : موسیخانی، مرتضی ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1399 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم (38 صفحه - از 27 تا 64 )
کلیدواژه ها:انتظار عملکردزنجیره بلوکیگرایش فردی به اعتمادضمانتهای ساختاریتناسب فناورانه-وظیفهای
-
25.
سخنران : دیواندری، علی ؛
مجله:بخارا»مهر و دی 1391 - شماره 89 و 90 (3 صفحه - از 436 تا 438 )
-
26.
نویسنده : استیری، مهرداد ؛ دیواندری، علی ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 295 تا 314 )
کلیدواژه ها:بازارگراییبانک ملتبخش ها و سیستم های هماهنگپاسخ هوشمندرفتـار هوشمندبانکبازاراطلاعاتکارکنانشناسایی
-
27.
نویسنده : عطاران، جواد ؛ دیواندری، علی ؛ آدینف، حیات ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره چهارم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:داراییهای مشهوددیدگاه منبع محورقابلیتهاداراییهای نامشهودمزیت
-
28.
نویسنده : وطندوست، بابک ؛ امامی، سید مجتبی ؛ دیواندری، علی ؛ تهرانی، رضا ؛ نویسنده مسئول : امیری، علی نقی ؛
مجله:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»زمستان 1398 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 67 تا 89 )
کلیدواژه ها:تحلیل مضمونرهبری سیاستگذاری عمومیفرآیند سیاستگذاری عمومی
-
29.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ معینیان، امین ؛ هاشمی، محمدصادق ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1397 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 107 تا 139 )
کلیدواژه ها:حاکمیت شرکتیرویکرد رفتاریفراترکیبمرور نظام مندفرایندهای هیئت مدیرهنظریه های روانشناسی اجتماعی
-
30.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ فتحی، هانیه ؛ ابراهیم زاده، نوشین ؛ نویسنده مسئول : هاشمی، محمد صادق ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 38 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 59 تا 83 )
کلیدواژه ها:تجربه مشترینقشه سفر مشتریکانال ارائه خدمتمطالعه موردی؛تحلیل تم(مضمون)مشتریمشتریانبانکتجربهسفر مشتریگلوگاه