3 نتیجه یافت شد (0.04 ثانیه)
شما وارد سیستم نشده اید.
ورود-
1.
توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: مورد مطالعه شعب بانک سپه
نویسنده : احدی، پری ؛ صنایعی، علی ؛ شائمی، علی ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » بهار 1393 - شماره 50 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 99 تا 119 )
کلیدواژه ها: بانک برند ارزش ویژه برند
-
2.
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی و رفتار خرید کاربران اینترنت در ایران
نویسنده : بابایی، محمدعلی ؛ احدی، پری ؛
مجله : Journal of Information Technology Management » بهار و تابستان 1389 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها: گروههای مرجع ویژگیهای شخصیتی بازاریابی اینترنتی رفتار خرید اطلاعات اینترنتی پژوهش
-
3.
شناسایی عوامل موثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرفکننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک
نویسنده : زمان فشمی، رحیمه ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سیدامیری، نادر ؛ احدی، پری ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 571 تا 599 )
کلیدواژه ها: بیبلیومتریک بازاریابی محتوای دیجیتال چارچوب TCM-ADO درگیرسازی مصرفکننده با برند شناسایی کاربر پژوهش