-
1.
نویسنده : کاظمی، علی ؛ صفری، علی ؛ اعرابی، سهیلا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 87 تا 102 )
کلیدواژه ها:عوامل محیطیتجاری سازی دانشampشرکت های زایشی دانشگاهیشهرک علمی وتحقیقاتی اصفهاندانشدانشدانشگاهدانشگاهشرکتهای زایشیشرکتهای زایشیفناوریفناوری
-
2.
نویسنده : برومند، بابک ؛ کاظمی، علی ؛ رنجبریان، بهرام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 105 تا 122 )
کلیدواژه ها:گردشگریتحلیل عاملیرقابتپذیریمقصد گردشگری
-
3.
نویسنده : سعیدبخش، سعید ؛ نعمت بخش، محمدعلی ؛ رنجبریان، بهرام ؛ نویسنده مسئول : کاظمی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 105 تا 128 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتبازاریابی الکترونیکیگردشگری پزشکیسیستمهای پیشنهاددهندهگردشگریاطلاعاتدرمانیطراحیکاربران
-
4.
نویسنده : ماه آورپور، نسرین ؛ کاظمی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1396 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
-
5.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ کاظمی، علی ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریاعتماد به برندارزش درکشدههویتیابی مشتری با برندمشتریمشتریهتلهتل
-
6.
نویسنده : زمانی، سمیه ؛ کاظمی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ کشتی آرای، نرگس ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 117 تا 130 )
کلیدواژه ها:خودانگارهشبکه های اجتماعیبرندسازیتلفن همراه هوشمندهویت مصرف کنندگان
-
7.
نویسنده : حاتمی نسب، سید حسن ؛ صنایعی، علی ؛ امیری عقدایی، سید فتح الله ؛ کاظمی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 205 تا 229 )
کلیدواژه ها:دلفیDEMATELبندر خشکحمل و نقل با چند وسیله نقلیهمناطق پشت ساحلیدیماتلDry PortDelphiتوسعهتوسعه