-
1.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ میرزایی، غلامرضا علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 135 تا 146 )
کلیدواژه ها:ارزش دریافت شدهاستراتژی بخشبندی بازاربخشبندی بازارگروههای تولیدی ایران خودرو و سایپا
-
2.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛
مجله:نامه مفید»تیر 1385 - شماره 54 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 123 تا 136 )
کلیدواژه ها:ارزش افزودهارزش افزوده اقتصادیشرکت ملی صنایع مس ایرانطبقه بندی موضوعی: 12G,11Gشرکت ملی صنایع مس ایرانارزمسسر مایه گذاریارزشسر مایهارز یابی عملکردسودهزینه سر مایه
-
3.
نویسنده : ایمانی گله پرده سری، محمد نقی ؛ حنیفی، فریبا ؛ نویسنده مسئول : ملاحسینی، علی ؛
مجله:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»بهار 1401، دوره دوازدهم - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 101 تا 120 )
-
4.
نویسنده : امیرقاسم خانی، سمیه ؛ کاظمی، مهدی ؛ ملاحسینی، علی ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»اسفند 1395 - شماره 2 (21 صفحه - از 21 تا 41 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمسئولیت اجتماعی شرکتمدل های مسئولیت اجتماعیکارکنانمسئولیت اجتماعی شرکت هاکسب مزیت رقابتیسازمانمحیطجامعهتجارتتجاریاستاندارد
-
5.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ برخوردار، بابک ؛
مجله:پژوهش نامه علوم انسانی و اجتماعی»زمستان 1386 - شماره 27 (16 صفحه - از 105 تا 120 )
کلیدواژه ها:نوآوریکارکنانمهارت های خودمدیریتیسازمان های استان کرمان
-
6.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ تاج الدینی، فریده ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 187 تا 208 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش برندبرندهای لوکسکانالهای توزیعکرمانارزشتوزیعبرندهای لوکسوفاداری مصرفکنندگانخردهفروشیکانال توزیع
-
7.
نویسنده مسئول : فروزانفر، محمد حسین ؛ نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ ریاحی، محمدعلی ؛ نجفی پور، امیرعباس ؛
مجله:پژوهش های انقلاب اسلامی»زمستان 1398 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 179 تا 196 )
کلیدواژه ها:حمایت از تولید ملیاقتصادمقاومتیبیانات مقام معظم رهبریرونق تولید
-
8.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ جبارزاده کرباسی، بهرام ؛ کواک، عادل ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»پاییز 1390 - شماره 77 ISC (20 صفحه - از 129 تا 148 )
کلیدواژه ها:رضایتارتباطات کلامیوفاداریجریمه های سازمانیسازمان های خدماتیمشتریمشتریانرضایت مشتریجریمهسازماننارضایتی
-
9.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ جبارزاده کرباسی، بهرام ؛ عبدالزهرائی، محمدحسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1391 - شماره 67 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 227 تا 244 )
کلیدواژه ها:ایدئولوژی بنیادیچشم اندازارزشهای بنیادیاهداف بنیادیمدیرانAHPسازمانمدیریتاستراتژی
-
10.
نویسنده مسئول : شیرپور، عباس ؛ نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ بهرامی کیا، قاسم ؛ فرقانی، محمدعلی ؛
مجله:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»تابستان 1393 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 109 تا 136 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیعملکرد مدیرانشرکت پالایش گاز پارسیان