-
1.
نویسنده : صالحی، علی ؛
مجله:پژوهش های علوم انسانی»آبان 1392، سال پنجم- شماره 25 (22 صفحه - از 107 تا 128 )
کلیدواژه ها:فرهنگارزشرفتار مصرف کنندهخرده فرهنگرفتار مصرفیبازاربازاریابیاقتصاد
-
2.
نویسنده : صالحی، علی ؛ روشندل آرباتانی، طاهر ؛
مجله:پژوهش های علوم انسانی»آذر 1392، سال پنجم- شماره 26 (26 صفحه - از 97 تا 122 )
کلیدواژه ها:مدلSبرندبرندینگB2Bبرندینگ اشتراکیمشتریارتباطاتکسب و کاربازاریابیمشتریانتجارتمدیریتمصرفکنندهسازمان