-
21.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛
مجله:مدیریت اسلامی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 87 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 127 تا 150 )
کلیدواژه ها:نگرش به گواهی حلالبرند حلال در مواد غذاییارزش ویژه برند در مواد غذاییکیفیت در عرضه محصولاتمواد غذایی حلالمحصولاتارزش ویژهمشتریتداعیبازار
-
22.
نویسنده : خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ احمدی، پرویز ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1390 ، دوره پانزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 201 تا 222 )
کلیدواژه ها:ارزشهای محوریسرآمدی بازاریابیمعیار و رویکرد ترکیبیالگوی معادلات ساختاری
-
23.
نویسنده : ابراهیم زاده گنجی، سیده زینب ؛ شیرخدایی، میثم ؛ حسینی، ابوالحسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1395 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 111 تا 130 )
کلیدواژه ها:اعتمادگردشگری الکترونیکاعتماد الکترونیکاطلاعاتگردشگریوبسایتکاربرانتجارت الکترونیکمشتریامنیت
-
24.
نویسنده : رمضانی، ایوب ؛ یحیی زاده فر، محمود ؛ شیرخدایی، میثم ؛
مجله:آموزش عالی ایران»بهار 1392 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 51 تا 75 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیرفتار شهروندی سازمانیعملکرد سازمانیدانشگاه مازندران
-
25.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ علیزاده ثانی، محسن ؛ طهماسبی روشن، ندا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:روابط عمومینگرش به برندقصد خریدهم افزاییارتباطات یکپارچه بازاریابیتبلیااتارتباطات یکپارچه بازاریابیتبلیغاتآزمایشسنجش
-
26.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1394 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 111 تا 129 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهتصویر برندوفاداری برندبرجستگی برندگردشگریبرجستگیمقصد گردشگریکیفیتوفاداریرضایتتصویربرند مقصد