-
1.
نویسنده : مرتضوی، سعید ؛ آسمان دره، یاسر ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، مسلم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره سوم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 115 تا 132 )
کلیدواژه ها:ویژگی های جمعیت شناختیبخش بندی بازارگوشی تلفن همراهمزایای مورد انتظار
-
2.
نویسنده : مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛ حبیبی راد، آرزو ؛ آسمان دره، یاسر ؛
مجله:اقتصاد پولی، مالی»زمستان 1388، سال شانزدهم - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 126 تا 161 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیخدمات بانکیخوشه بندیبخش بندی بازارمزایای مورد انتظاربانکبانکبازاربازارمشتریانمشتریان
-
3.
نویسنده مسئول : لگزیان، محمد ؛ نویسنده : حدادیان، علیرضا ؛ کفاشان، مجتبی ؛ آسمان دره، یاسر ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1392 - شماره 74 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 333 تا 350 )
کلیدواژه ها:ادراکخدمات الکترونیکیکتابخانههای دانشگاهیرفتار برنامهریزی شدهنظریه آجزنکتابخانههااطلاعاتهـارفتار
-
4.
نویسنده : مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛ حبیبی راد، آرزو ؛ آسمان دره، یاسر ؛
مجله:دانش و توسعه»زمستان 1388 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 126 تا 161 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیخدمات بانکیخوشه بندیبخش بندی بازارمزایای مورد انتظاربانکبازارمشتریانکارکنانمشـتریانوامسارجنت
-
5.
نویسنده : کفاشان، مجتبی ؛ حدادیان، علیرضا ؛ آسمان دره، یاسر ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز 1391 - شماره 59 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 171 تا 190 )
کلیدواژه ها:رضایت مراجعانوفاداریکیفیت درک شدهتوصیه و تبلیغ کلامیمحیط و فضای کتابخانهانصاف درک شده
-
6.
نویسنده : آسمان دره، یاسر ؛ کفاشان کاخکی، مجتبی ؛ لگزیان، محمد ؛ غلامشاهی، تورج ؛ نیکوکار، مریم ؛ محمدیان، زهرا ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1395، سال ششم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 167 تا 185 )
کلیدواژه ها:ادراککتابخانه های دانشگاهیرفتار برنامه ریزی شده
-
7.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ کفاشیان، مجتبی ؛ آسمان دره، یاسر ؛ رضایی زاده، فاطمه ؛ احسانی، حسنیه ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 137 تا 158 )
کلیدواژه ها:رضايتمراجعانكيفيت درك شدهقصد مراجعه مجددكتابخانه آستان قدس رضويارتباط با مراجعه كنندهالگوي وفاداري
-
8.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ کفاشان، مجتبی ؛ غلامشاهی، تورج ؛ آسمان دره، یاسر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:وجههارزش درک شدهimageارتباط با کاربرانکيفيت درک شدهرضايت کاربرانقصد مراجعهتوصيه و تبليغ کلامیالگوی وفاداریموتور جستجوپارامترگذراییفارسیعاملیت