-
1.
نویسنده : محمدی، علی ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ یوسفی، زیبا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ترافیک»پاییز 1396 - شماره 46 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:مسافرکیفیت خدماترضایت مندیحمل ونقل عمومیاتوبوس تندرو
-
2.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ منصوری، سیدحسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 153 تا 170 )
کلیدواژه ها:تعهداعتمادکیفیت خدماتبازاریابی رابطه ایتصویر ذهنی برندارزش درک شدهتبلیغات شفاهی مثبت
-
3.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ جزنی، نسرین ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره جدید - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 99 تا 116 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریرضایت مشتریانانتظارات مشتریصنعت بانهزینه جا به جایی
-
4.
نویسنده : حمیدیزاده، محمدرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 65 تا 78 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتسخت افزارنرم افزارمشتریخدماتمدلمشتریانکارکنان