بهار 1391 - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
طراحی الگوی ارتباط بازارمداری، یادگیری مداری، و نوآوری مداری و عملکرد شرکت های مواد غذایی در بورس
نویسنده : حسینی، سید محمود ؛ جزنی، نسرین ؛ اسدالهی، هوشنگ ؛ سالار، جمشید ؛
(16 صفحه - از 9 تا 24 )
کلیدواژه ها: عملکرد سازمانی بازارمداری نوآوری مداری یادگیری مداری
-
اولویت بندی معیارهای تعیین جذابیت بازارهای هدف در بانکداری تجاری با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل توامان: تحقیقی پیرامون بانک ملت
نویسنده : سیدصالحی، علیرضا ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ پورابراهیمی، نینا ؛ قاسمی، سحر ؛
(16 صفحه - از 25 تا 40 )
کلیدواژه ها: بازار هدف بازاریابی استراتژیک معیارهای جذابیت بازار
-
تأثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کار گروهی در آموزش عالی: مطالعه موردی - دانشگاه اصفهان
نویسنده : اصفهانی، علی نصر ؛ فرخی، مجتبی ؛ امانی، مجتبی ؛
(20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها: قیمت ارتباطات بازاریابی داخلی محصولات داخلی اثربخشی کارگروهی محیط داخلی
-
الگوی مفهومی دو سطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ روستا، احمد ؛
(20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها: عملکرد رویکرد چند سطحی سازمان فروش ادراک شغلی
-
بررسی رابطه هوشمندی رقابتی و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نویسنده : چاوشی، کاظم ؛ جوادی پورفر، مهنوش ؛
(18 صفحه - از 81 تا 98 )
کلیدواژه ها: بورس اوراق بهادار تهران استراتژی عملکرد مالی هوشمندی رقابتی تحلیل رقبا
-
طراحی یک مدل چند وجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ جزنی، نسرین ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
(18 صفحه - از 99 تا 116 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات وفاداری مشتری رضایت مشتریان انتظارات مشتری صنعت بان هزینه جا به جایی
-
تأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران)
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ حقیقی، محمد ؛ براری، مجتبی ؛ کریمی، کیانوش ؛
(16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها: تعهد اخلاق حرفه ای اعتماد وفاداری نیروی فروش