-
1.
Cabin Crew ESP Teachers’ Pedagogical Decisions and Reasoning in Reading Instruction (Research Paper)
نویسنده : Sadeghi، Simin ؛ Alemi، Minoo ؛ نویسنده مسئول : Tajeddin، Zia ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2022, Volume 11 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 18 تا 33 )
کلیدواژه ها:ESPDecision-Makingcabin crewpedagogical reasoningreading instruction
-
2.
نویسنده : Yasaei، Hasti ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2021, Volume 13 - Issue 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 159 تا 180 )
کلیدواژه ها:Professional developmentDiaryTeacher autonomyself-directed professional development
-
3.
نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛ نویسنده : Pazooki، Saeedeh ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2021, Volume 10 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 88 تا 101 )
کلیدواژه ها:ESPIranian universitiescourse evaluationCourse EffectivenessEngineering Major
-
4.
نویسنده : Alemi، Minoo ؛ Bakhtyarifard، Nayereh ؛ Rezanejad، Atefeh ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2022, Volume 14 - Issue 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:anxietygrammar acquisitionRALLadolescent EFL learners
-
5.
نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛ نویسنده : Motamedi، Mohammad ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2019, Volume 11- Issue 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 31 تا 56 )
کلیدواژه ها:speech actagreementNon-native English speaking ratersHolistic and Analytic RatingPragmatic Rating Criteria
-
6.
نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛ نویسنده : Khanlarzadeh، Neda ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Summer & Autumn 2019, Volume 7- Number 2 رتبه ب (وزارت علوم (14 صفحه - از 121 تا 134 )
کلیدواژه ها:passive voiceEFL Speakers’ CPsAcademic GenreSpoken GenrePseudo-Cleft