Summer 2022, Volume 11 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Aghaei، Khadijeh ؛ نویسنده : Ahmadi Mousa Abad، Masoud ؛ Mohammadi Sarab، Maryam ؛
(17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:StresspronunciationRhymeintonationESP CourseOnline Educational Synchronic SoftwarePronunciation-focused Corrective Feedback
-
Cabin Crew ESP Teachers’ Pedagogical Decisions and Reasoning in Reading Instruction (Research Paper)
نویسنده : Sadeghi، Simin ؛ Alemi، Minoo ؛ نویسنده مسئول : Tajeddin، Zia ؛
(16 صفحه - از 18 تا 33 )
کلیدواژه ها:ESPDecision-Makingcabin crewpedagogical reasoningreading instruction
-
نویسنده : Mohammadimanesh، Asghar Ali ؛ Khalaji، Hamidreza ؛ Ahmadi، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Bayat، Abbas ؛
(16 صفحه - از 34 تا 49 )
کلیدواژه ها:ValidityfairnessscoringDynamic AssessmentTechnical Constraints
-
نویسنده : Kouhpayehzadeh Esfahani، Mojgan ؛ Rostami Abousaidi، Ali Asghar ؛ Mowlaie، Bahram ؛ نویسنده مسئول : Rashtchi، Mojgan ؛
(19 صفحه - از 50 تا 68 )
کلیدواژه ها:Metacognitive AwarenessCognitive strategiesMetacognitive strategiesWriting Assessment Tasks
-
نویسنده : Hajati Mobarhan، Hossein ؛ Rahimy، Ramin ؛ نویسنده مسئول : Khodareza، Mohammadreza ؛
(15 صفحه - از 69 تا 83 )
کلیدواژه ها:Language Achievementgenderemotional intelligenceListening ComprehensionIndividual Learner Factors
-
نویسنده : Yazdi، Vahid ؛ نویسنده مسئول : Mohammadian، Amir ؛
(13 صفحه - از 84 تا 96 )
کلیدواژه ها:writing proficiencyspeaking proficiencysyntactic knowledgeProductive skills