-
1.
نویسنده : Rakhshan، Amir ؛ Yazdani Moghaddam2، Massood ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2015, Volume 5 - Number 2 ISC (19 صفحه - از 23 تا 41 )
کلیدواژه ها:StrategiesinterventionAuthoritative experienceDynamic Assessment (DA)FacilitativeSynergetic
-
2.
نویسنده : Ahmadi، Abdolhossein ؛ Ghafar Samar، Reza ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2011, Volume 14 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:Pragmaticsrequestconsciousness raising taskdictogloss taskrequestive downgradersInput and output basedtasksInstructed interlanguage pragmaticsEFLIranianEllisRose
-
3.
نویسنده : Sadeghi، Somayeh ؛ Yazdani Moghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2020, Volume 23 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 83 تا 108 )
کلیدواژه ها:Attentionnote-takingRelative ClauseAccessibility Hierarchy HypothesisMediating factor
-
4.
نویسنده : Najjari، Rana ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2021, Volume 40 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 163 تا 195 )
کلیدواژه ها:TPACKTPACK PerceptionsCALL literacyTPACK Workshop
-
5.
نویسنده : Fatehi Ghahfarokhi، Faezeh ؛ Yazdani Moghaddam، Massood ؛ Ameri، Alireza ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Spring 2021 - Number 35 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 11 تا 24 )
کلیدواژه ها:psychologyEducational psychologyteacher education courses
-
6.
نویسنده : Hassani، Vahid ؛ Khatib، Mohammad ؛ Yazdani Moghaddam، Massood ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter & Spring 2019 - Number 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 127 تا 156 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationSeeingknowingRecognizingAnalyzingdoingTeacher Professional IdentityTeacher Professional IdentitydoingAnalyzingRecognizingknowingSeeingTeacher Education
-
7.
Experienced and Novice Teachers’ Cognitive Construction of the Noticing Concept in Language Teaching
نویسنده : Zargaran، Zahra ؛ Birjandi، Parviz ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2022, Volume 12 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 17 تا 34 )
کلیدواژه ها:Teacher CognitionnoticingTeaching experienceNoticing ConstructNoticing inventory
-
8.
نویسنده : Qaleshahzari، Armaghan ؛ Faghih، Esmail ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2020, Volume 39 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 131 تا 184 )
کلیدواژه ها:Community of Practiceprofessional identity developmentTEFL Ph.D. CandidatesEFLPhEducationIranian
-
9.
نویسنده : Hassani، Vahid ؛ Yazdani Moghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Winter 2019 - Number 28 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (19 صفحه - از 135 تا 153 )
کلیدواژه ها:Teachers’ PerceptionLanguage Teacher EducationKARDS
-
10.
نویسنده : Hashtroodi، Pantea ؛ Khatib، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Yazdani Moghaddam، Massood ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Spring 2020 - Number 30 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 157 تا 176 )
کلیدواژه ها:Activity theoryVTSvodcastingVisual Thinking Strategies